Wij konden het zo ook echt niet zien hoor haha, maar zoonlief schreeuwde dus 'ik zie helemaal geen piemel! ' en dat bleek dus ook zo te zijn....want we krijgen dus echt een dochter!!!! Zoooo happy ermee!! Heb zitten janken hahaha.... hij heeft min of meer de 20 weken echo erachter gedaan en wat hij zo kon zien was alles perfect!
Wauw!!!!! Geweldig meid!!! Gefeliciteerd!!!! Heb na jouw berichtje nog meer zin in morgen gekregen hihihi.
Dr Papa is zo leuk!! Hij was ook echt verbaasd over onze zoon haha, hij was aan het vertellen wath ij allemaal zag op de echo..en bleek dus veel goed te hebben... 3d echo ook, was een kleine alien zeg maar, maar nee Joaquin gaf aan dat het de hersenen waren... en dat klopte ook nog haha...hij stond versteld! Maar met de 25 weken gaan we weer terug voor de 3d!
Ah wat super leuk!! Grote broer weet dus wel hoe zn zusje in elkaar zit hihi. Hebben jullie ook 3d gedaan? Wij hebben nu alleen 2d "geboekt" Dacht dat 3d nog niet kon.. jammer Maar hoop morgen ook te kunnen melden wat ons hummeltje is.
3d heeft hij zelf gedaan, we hadden ook enkel 2d geboekt..maar heb vier foto's van 3d erbij zitten..was ook erg mooi om te zien. Zo zag joaquin dus ook dat het de hersenen waren... pfff
In het begin zei hij altijd 'als het een zusje word zet ik haar mooi buiten de deur!' Nou gisteren kwam hij met een knuffel en zegt ' mama dit mag mijn zusje hebben als ze er is' dus het is geaccepteerd haha. Alhoewel hij op dit moment wel baby moe aan het worden is dus we gaan even de baby on hold zetten en giga veel tijd alleen aan hem spenderen
hee wat lees ik! Wat leukkkk!! Gefeliciteerd! En wat is het toch een lekker ding die zoon van jou haha