Bij wie heeft ananas gewerkt om de weeen op te wekken? Je hoort weleens van die fabels... Nu was ik bij de groenteboer en die gaf me zomaar een hele ananas mee en zei "nou ik hoor graag of het gewerkt heeft" hahaha Nu ben ik natuurlijk pas 36 weken en ik denk dat het ook een fabeltje is maar vind het wel grappig om te lezen of het bij iemand gewerkt heeft? Oh hij zei ook dat het vooral om het hart van de ananas ging en dat dat juist niet zo lekker is...
Geloof er niet zo in. Schijnt inderdaad wel om het stofje in het hart te gaan. Maar volgens mij moet je er dan heel veel van eten...
Ananas niet, tonic wel. Ach, tonic natuurlijk ook niet maar toevallig braken mijn vliezen op de dag dat ik (met veel moeite want ik vind het goor) tonic had gedronken.
Ik had me echt de buikpijn aan ananas gegeten maar niks hoor Maar lekker is het wel, dus ik zou lekker gaan eten!!
Ik eet zelf altijd graag 't hart van de ananas op, maar alle trucjes ( Annanas, bitter lemon, knuffelen, wandelen, hobbelpadje rijden met de auto ) hebben mn dochter er toch echt niet uit weten te krijgen.
Nee hoor!! Ik at er 3 per week, dat was mijn craving, maar ben toch echt pas met 41+5 bevallen (ingeleid!)
blijkbaar is het een fabeltje, maar ik had het toen ook gegeten en een paar uur later begon het wel! En dronk ook bitter lemon erbij, ze zeiden toen hier op het forum dat dat ook werkte! Vast toeval...
Bij de eerste heb ik ook ananas gegeten en de volgende dag bevallen. Bij de 2de en 3de ook geprobeerd maar die bleven toch mooi zitten helaas. Toch leuk om te proberen
Hier ook aan de ananas en bitter lemon maar still waiting. Ben ook nog maar 38,1 dus kan nog lang zat. De eerste is met een geplande ks gehaald dus zullen nooit weten wanneer die eigenlijk zou zijn geboren... Al zegt dat voor een 2e ook niks
Leuk die verhalen Gister ananas op (het hart ook, die was overigens helemaal niet vies) maar er gebeurd niks hoor hahaha al ben ik natuurlijk ook pas 36 weken )
De kans dat het lijkt te werken is natuurlijk heeeel groot als je rond de 40 weken zoiets eet. Maar ananas werkt volgens mij net zo goed als een boterham met pindakaas
Ananas heb ik niet geprobeerd, maar Bitterlemon wel haha een paar uur na het drinken begonnen mijn weeën. Haha!! Vast toeval hoor (Bij een zwangerschap van 37,4 trouwens!)
Nee, hier niet. Bij mijn zoontje geprobeerd met 41+6, ook het hart, maar hielp niet (en ik vind ananas nog vies ook haha, maar wilde alles proberen).
Fabels noemen ze dat. Ik heb bami en een aardbeien kwarktaart gegeten en onze dochter was er een paar uur later. Als je kindje er klaar voor is dan meld het zich wel en anders springen die artsen hier wel bij.
Het hart van de ananas is toch juist heel slecht?! Ik dacht dat er uit onderzoek is gebleken dat het op langere termijn kankerverwekkend is ( het hart, niet het omringende 'vlees' ).
Hier van alles geprobeerd. Ananas hart. Sexen. Wiebelende weggetjes. Trap lopen. Dansen. (zoek op youtube inducing labor) Wonderolie. dampo op mijn buik smeren. Wat ik ook probeerde er gebeurde helemaal niks. Zelfs in het zkh met 42 weken inleiding bleef ze met medicatie nog 72 uur zitten. Ze wilde er echt niet uit hahaha