Nee. Ik vind vreemdgaan echt walgelijk laag om te doen. Beëindig dan je relatie. En ga dan lekker buiten de deur van bil..
Ik denk dat je wel een discussie krijgt van wat nou vreemdgaan is. Voor de een is het flirten, voor de ander is het een zoen en nog weer een derde vind het pas vanaf seksuele handelingen met een ander.
Nee echt niet! Ben dolgelukkig in deze relatie. Mijn vorige relatie absoluut veel minder gelukkig maar nimmer in me opgekomen om vreemd te gaan.
Lijkt mij verschrikkelijk om mee te maken, zou kapot zijn. Heb gezien bij mijn zwager hoeveel verdriet het doet. Hij vergaf haar, maar vervolgens deed ze het weer. Eerlijkheid is toch een van de belangrijkste dingen in een relatie.
Nee. En dat zou ik ook nooit doen. Ik zou niet weten waarom. En als het toch slechter zou gaan in onze relatie zou ik wel de relatie eerst beëindigen.
Nee, ik kan me ook niet voorstellen dat mij dit ooit zou overkomen Mijn man is mijn maatje, mijn beste vriend, de man met wie ik leef en leed heb gedeeld en nog steeds deel, altijd is hij er voor mij, heeft altijd een luisterd oor en staat er altijd voor de volle 100% Naast dat heeft hij me ook nog eens (bijna) vier kindjes gegeven En is hij de meest geweldige vader die ik kan wensen voor mijn kinderen Ik besef mij best wel dat wat wij hebben misschien niet voor altijd is hoewel ik uiteraard hoop van wel, er kan altijd iets gebeuren waardoor het niet meer gaat, Maar zelfs dan zou mijn vent, de vader van onze kinderen, meer respect verdienen dan zijn vrouw die hij voor de volle 100% vertrouwt vreemd gaat, nee dan eerst de relatie proberen te redden en als dat niet lukt eerlijk zijn dat het niet meer gaat en de relatie verbreken