Morgen is het zover en krijg ik mijn 1e echo en hoop ik eindelijk te weten te komen hoe lang ik zwanger ben en of alles een beetje ok is. Ik kan de spanning nog maar net aan en begin onderhand paranoia te worden, geloof ik. Vandaag realiseerde me dat ik ook nog wel heel veel broodjes filet american (mijn lievelingsbeleg) heb gegeten. Nog wel voordat ik echt doorhad dat ik zwanger kon zijn, maar (afhankelijk van hoever ik blijk te zijn) heb ik er zeker en vast nog een aantal op. Dat is eigenlijk al vragen om een miskraam geweest... dus toch wel lichtelijk paniek ineens... Maar het gekste is nog dat ik nu ondanks een positieve test, een zere buik, extreme vermoeidheid, misselijkheid, zere borsten en toch echt al een tijdje (alleen welk tijdje?) zonder menstruatie, zelfs begin te twijfelen of ik wel echt zwanger ben. Het moet dus echt niet gekker worden en langer gaan duren. Nog 1 nachtje wakker liggen en stressen en dan moet de kogel maar door de kerk en dan zal ik het wel horen....
ik had ook voordat ik wist zwanger te zijn en erg in te hebben dat het nu zou kunnen, ontelbaar veel boterhammetjes en broodjes filet americain op, en dan ook natuurlijk wat meer als een dun laagje, ook heb ik heel veel saksische leverpastei op. dat heb ik op totdat ik wist zwanger te zijn, ik was toen bijna 7 weken zwanger, en al die tijd dat op, nu ben ik bijna 20 weken en het gaat nog steeds prima, groeit goed, hartje klopt goed, dus hoeft niet meteen wat mis te zijn hoor.. succes bij de echo en veel plezier hopen dat je mooi beeld hebt
Nou dat is toch een hele geruststelling. Bedankt. Ik zal het morgen ook wel navragen als ik voor de termijnecho ga. En ik hoop maar dat bij mij alles net zo goed blijkt te gaan...
Wat een opluchting! De termijnecho (en dus 1e) gehad, en het eerste wat ik hoorde was het hartje. Eigenlijk nog voor ik goed en wel iets zag (want weet ik veel waar ik op moet letten). 7 weken en 6 dagen onderweg en 26 januari uitgerekend. Dus 'so far so good'. En wat is het echt nu, geweldig! Pff, ben helemaal blij en opgelucht!
Wat fijn Cis! Wat leuk dat ze bij jou het hartje konden horen... ik vroeg daar ook naar, maar ze zeiden bij mij dat het daar nog te vroeg voor was (ben gister voor een echo geweest)
Oh wat fijn, alles is zoals het zou moeten zijn! En ga je nu vol trots de 'foto's' laten zien aan je famlie en vrienden? Weten die überhaupt al wat er aan de hand is? Groetjes, Wendy
ohh wat fijn dat je het hartje al hebt gehoord, lijkt me zoooo ontzetten mooi!! heb je een in /of uitwendige echo gehad?? super dat alles in orde was meid!!
Ik heb toch gewoon een uitwendige echo gehad. Had eigenlijk wel een inwendige verwacht omdat het toch ook nog wel redelijk vroeg was, maar het was denk ik niet nodig ofzo?!?
ohh goed zeg dat ze het hartje al kunnen horen met een uitwendige echo!! hoop ook zo dat ze bij mij gelijk een echo willen maken, dan is het echt echt he!