Hallo dames, Hier komt mijn verhaal(tje) Wij zijn net verhuist naar een iets oude woning en dichter bij de stad dus echt veilig voel ik me nog niet. Het begon vanacht mijn vriend hoorde wat en ging naar beneden (ik schijterd blijft stijf in bed liggen) ik zeg nog kijk je uit schat! Ik door angst krijg hartkloppingen dus ik maar wachten totdat hij naar boven komt om te zeggen wat het was. Na vijf minuten ga ik maar eens naar beneden toe om te kijken. Blijk de kat weer wat uitgevreten te hebben en dat was die aan het opruimen. Dus ik zei zeg dat dan dan help ik wel even... krijg ik toch een kribbig antwoord zo van je wist dat die kat daarmee aan de haal zou gaan dus is het jou schuld ( hij was boos dat die wakker was geworden) Alles was opgeruimd en gingen naar bed. Ik ga liggen en hij negeerd me gewoon dus ik draai me om en probeer te slapen maar ik ga me eigen gewoon erg druk maken en denk pff moet je nou zo egoisties doen?? Ik lig elke nacht minimaal een uur wakker van of een druk kind in me buik of last van me benen of het zuur. En meneer wordt een keer wakker en is gelijk boos! Vijf minuten later ligt die alweer te snurken!! (ben dan weer te lief om hem wakker te maken) En ik ondertussen 1,5 uur veder nog steeds wakker. Daar kan ik dan soms zo overstuur van raken! Help wie heeft dit nog meer??? ps: sorry voor lang verhaal maar moest het even kwijt! Groetjes Stephanie
Hey meid, Ken het wel! Lig nu ook regelmatig wakker in bed en het mannetje snurkt dan gewoon door. Ik denk dat die mannen niet echt goed beseffen hoe het voor een vrouw is om zwanger te zijn (met alle bijbehorende kwaaltjes). Denk dat ze daarom af en toe zo bot kunnen zijn....konden zij het maar een meemaken! hahahaha Probeer het tegen hem te zeggen...dat doe ik ook altijd, heb dan meestal wel het idee dat hij me begrijpt. Groetjes, Selin
Als mijn mannetje snurkt geef ik hem gewoon een duw, meestal merkt hij dat niet eens, soms zegt hij ook wel, waarom doe je dat. Ik ben ook wel 3x per nacht wakker, maar ik kan overdag wel bijslapen, m'n man niet. Straks als de baby er is heeft hij ook een paar weken vakantie. En zal hij ook vast s'nachts wel wakker zijn, maar ik denk dat hij het dan niet zo erg vind. Je weet toch ook van te voren waar je aan begint. P.s maar als ik s'nachts iets hoor gaat m'n man er ook altijd uit hoor, ik durf dat echt niet, maar dat weet hij ook.
Ik kan er gelukkig nog steeds wel om lachen, die "typische" mannen dingen We kunnen ook gewoon niet van ze verwachten dat ze begrijpen wat die zwangerschap precies allemaal met ons doet. Laat die mannen gewoon lekker mannen blijven Mannen hebben vast en zeker ook "last" van de zwangerschap maar ik moet zeggen dat hoewel mijn vriend zich ook soms typisch gedraagt hij me wel 100% steunt en ik weet dat ik altijd op 'm kan rekenen. Niet te veel aan ergeren hoor
typisch haha, probeer je er inderdaad niet te veel aan te ergeren, anders krijg je gelijk weer dat vrouwen altijd zeuren (terwijl ze niet zien dat hun ook zo kunnen zeuren, maar goed) als ie weer snurkt...neus dicht knijpen, dan klinkt het even heel benauwd, maar ik verzeker je dat je daarna kunt slapen want hij word even wakker en draait zich om, natuurlijk wel loslaten als ie wakker word anders is ie weer boos, maar dan doe jij gewoon alsof je slaapt!dan draait ie zich om en meestal snurken ze niet op hun zij! suc6!
bij mij is het zo dat ik vaak op tijd naar bed gestuurd word, bv eens per week rond een uur of 8 of 9 dat is 3 a 4 uur vroeger als normaal. omdat hij weet hoe slecht ik slaap en hoe vaak ik wakker word... erg fijn hehe
Hallo ! Ik denk ook dat mannen heel anders met dot soort zaken omgaan. Mijn man is super blij dat hij pappa gaat worden (alle mannen denk ik wel ...) en vindt het ook geweldig dat onze kleine nu meer beweegt en dat hij het kan voelen. Soms luistert hij met zijn ook tegen mijn buik en hij beschrijft dan wat hij hoort. Erg leuk ! Hij is van de ene kant wel heel bezorgd. Dat ik het rustig aan moet doen als ik weer eens aan het poetsen ben en zo. Van de andere kant kan hij ook best onverschillig zijn. Van de 5 doordeweekse avonden bijvoorbeeld drie weg zijn voor werk of verenigingen en dan niet begrijpen dat ik op ploffen sta als hij dan ook nog eens in het weekend zeker 6 dingen te doen heeft die met hobbies te maken hebben. En dan maar klagen dat hij het zo druk heeft ... ja hoor, die hobbies gaan ook allemaal door als hij een keertje niet aanwezig is hoor ! Ik voel me dan soms heel alleen en zielig. We praten er geregeld over en ik ben blij dat hij dat serieus neemt en er ook echt iets aan doet. Ik merk alleen dat ik hem vaker er aan moet laten herinneren ... zal ook wel typisch mannen zijn. Groetjes, Nikki F
Ik ben dan nog niet zover, maar ook over andere zwangeren die al verder zijn en wat ik nu meemaak zegt ie altijd.."zit tussen je oren" Wat een sukkel he?? En als meneer zelf een pijntje heeft dan piept ie de oren van me kop...
Hallo, Ja zo te horen ben ik niet de enige gelukkig maar. Ach soms kan die ook heel lief zijn en doet ook veel dingen voor me. Maar bedankt voor jullie reacties groetjes