quinny poppenwagen

Discussie in 'De lounge' gestart door gerlinde, 6 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerlinde

gerlinde Actief lid

13 okt 2010
    179
    2
    18
    Wie heeft ook de poppenwagen van quinny waar je een maxicosi op kunt zetten
    Vond hem zo leuk voor mijn dochter nu op marktplaats gekocht
    Maar nu gaan de voorwielen er steeds af soms al naar een klein stukje lopen
    Wie heeft de poppenwagen ook een heeft het zelfde probleem en heeft een oplossing voor heb al gekeken misschien een schroef er in maar dat kan niet
    Zo jammer nu kan ze er alleen binnen mee spelen

2. onzekerheid

onzekerheid Actief lid

16 sep 2012
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben hem ook en mijn man heeft ze vastgelijmd :) ze gaan niet meer los hahaha...

Tis een geweldig mooie wagen voor de kleine moedertjes ...

3. xEsther

xEsther Actief lid

19 feb 2012
    172
    0
    0
    Mijn dochter heeft hem ook maar hier geen problemen!

4. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik heb hem 2 jaar geleden voor de dochter van een vriendin gekocht voor haar 1e verjaardag maar heb nooit van ze gehoord dat dit probleem zich voordoet en ze speelt er nog steeds mee.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.188
    113
    Hebben we hier ook gehad. Nooit kunnen oplossen helaas. De quinny is vrij snel in de prullenbak beland

6. onzekerheid

onzekerheid Actief lid

16 sep 2012
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vastlijmen... En je hebt er nooit meer last van... Vandaag weer flink wat meters gemaakt met de wagen ....

7. gerlinde

gerlinde Actief lid

13 okt 2010
    179
    2
    18
    Hoe lijm je dewielen dan vast ze moeten toch kunnen draaien en welke lijm gebruik je dan kun je het op een foto laten zien waar je het lijmt

8. gerlinde

gerlinde Actief lid

13 okt 2010
    179
    2
    18
    Dus dat helpt het vast lijmen kun je door een foto laten zien welk deel je vast lijmt want de wielen moeten wel kunnen draaien

9. onzekerheid

onzekerheid Actief lid

16 sep 2012
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    Verlinde, sorry voor het late antwoord... Kreeg geen melding van nieuw bericht.

Aan de voorkant 'steek' je het staafje van de wielen in de houder... Dat staafje heeft mijn man vol met lijm gesmeerd. In de houder gedrukt. meestal vloepten die bovenste kapjes er ook af.. als je de wielen er weer in deed. Die kapjes heeft ie ook met een beetje lijm vastgezet... Ik hoop dat je er zo uitkomt. Krijg namelijk het kapje er niet af ;)

Deel Deze Pagina