Wie heeft ook de poppenwagen van quinny waar je een maxicosi op kunt zetten Vond hem zo leuk voor mijn dochter nu op marktplaats gekocht Maar nu gaan de voorwielen er steeds af soms al naar een klein stukje lopen Wie heeft de poppenwagen ook een heeft het zelfde probleem en heeft een oplossing voor heb al gekeken misschien een schroef er in maar dat kan niet Zo jammer nu kan ze er alleen binnen mee spelen
Wij hebben hem ook en mijn man heeft ze vastgelijmd ze gaan niet meer los hahaha... Tis een geweldig mooie wagen voor de kleine moedertjes ...
Ik heb hem 2 jaar geleden voor de dochter van een vriendin gekocht voor haar 1e verjaardag maar heb nooit van ze gehoord dat dit probleem zich voordoet en ze speelt er nog steeds mee.
Hebben we hier ook gehad. Nooit kunnen oplossen helaas. De quinny is vrij snel in de prullenbak beland
Vastlijmen... En je hebt er nooit meer last van... Vandaag weer flink wat meters gemaakt met de wagen ....
Hoe lijm je dewielen dan vast ze moeten toch kunnen draaien en welke lijm gebruik je dan kun je het op een foto laten zien waar je het lijmt
Dus dat helpt het vast lijmen kun je door een foto laten zien welk deel je vast lijmt want de wielen moeten wel kunnen draaien
Verlinde, sorry voor het late antwoord... Kreeg geen melding van nieuw bericht. Aan de voorkant 'steek' je het staafje van de wielen in de houder... Dat staafje heeft mijn man vol met lijm gesmeerd. In de houder gedrukt. meestal vloepten die bovenste kapjes er ook af.. als je de wielen er weer in deed. Die kapjes heeft ie ook met een beetje lijm vastgezet... Ik hoop dat je er zo uitkomt. Krijg namelijk het kapje er niet af