Oke, ik ben nog ouderwets En heb alleen hyves. Nu zijn we ruim 9 weken zwanger en na een (bange) start met veel bloedverlies gaat het nu gelukkig goed. Gisteren namelijk weer een midagje in het ziekenhuis gezeten omdat ik weer bloedverlies met krampen gehad had. Gelukkig was alles goed en zagen we weer een mooi kleintje met een kloppend hartje. Nu willen we het graag gaan vertellen aan degene die het nog niet weten via hyves. We zoeken alleen een leuk stukje tekst. Misschien een doordenker omdat veel mensen niet verwacht zullen hebben dat er een 3e nog hierkomt Of gewoon iets liefs uit onze 2 andere kids. Kortom wie heeft er leuke ideeen?
Ik had bij de 2e: Eind april uitbreiding verwacht. Maar mede door de toevoeging dat ik bij mn zusje was, was het wat verwarrend geworden. Mensen die vroegen of ik of mijn zusje nu zwanger was? En anderen vroegen of er een hond bij zou komen (hadden er op dat moment vier rondlopen) Maar misschien eens googlen op "aankondiging zwangerschap derde kindje" ..... krijg je vast leuke hits op!
Ik plaatste een foto waarop de cadeautjes stonden die ik had gekregen voor mn zwangerschap. Dat waren o.a een fles, rompertjes,sokjes, een "9 maanden dagboek", buikband, luiers etc! De hint werd meteen begrepen! Erg leuk
Ik heb een zwangerschapsapp die terugteld in weken, dagen, uren, minuten en seconde. Als wij 1 maart de 2e echo hebben gehad, plaats ik de aantal seconde die we nog moeten op hyves en facebook. Ben benieuwd hoe snel iemand het door heeft, maar dat leek me wel leuk.
ik heb het zo geschreven: KIJK EENS HIER, WIJ ZIJN ZO FIER!! IS DIT NIET STOER?? TRISTAN WORDT GROTE BROER! een vriendin van mij had dit: 50% MAMA + 50% PAPA = 100% IKKE
ik had: nog .... dagen de tijd om groter te gaan wonen.. wij zijn druk op zoek naar een ander huis dus dat kwam goed overeen..
Ik heb hetzelfde! Nummer drie en de meesten verwachten het echt niet! Was voor ons een hele verassing!! Ik heb een gedichtje wat ik denk ik post met 12 weken met een echofoto: Wij hebben niks meer te wensen met onze heerlijke mannen, dat zou je wel zeggen! Het blijft echt bij twee.. Maar moeder natuur had hele andere plannen.. Guess what..... Kindje nummer drie is on the way!!!!!
ik heb net een leuke foto gemaakt van mijn man en ik een een konijnen pak (tja het is hier nu eenmaal carnaval, Alaaf!) en dan zet ik er onder eerste foto van ons 3
Ik had: 'Baby...(achternaam van mij en vriend) is under construction. Klaar rond... (uitgerekende datum)'. Erg leuke reacties op gehad!
wij hadden een foto gemaakt van de positieve zwangerschapstest met op de achtergrond het vuurwerk van oudejaarsavond (ik deed de test om een paar minuten voor 12 en hij was dus positief op het moment dat het vuurwerk los ging). En we hebben beide die foto erop gezet met als tekst: 2012 brengt ons een nieuw klein wondertje. Dit hebben we overigens pas gedaan toen ik 10weken zwanger was na een goede echo en zodat we de officiele uitgerekende datum hadden en wat meer zekerheid of dat het wel goed was. Ik had nml ook en bloeding gehad vlak nadat we het eerste bezoek aan de vk hadden. Gefeliciteerd met je zwangerschap Geniet ervan!! x
Liefde is het enige wat zich vermenigvuldigt als je het deelt. - 12-12-12 (echo foto?) --- Als verlangen werkelijkheid wordt is geluk compleet - 12-12-12 (echo foto?) --- Someone wonderful New and sweet Has come to make Our life complete --- when love meets magic things happen... (echo foto?)
Bij ons hetzelfde, deze derde zwangerschap was een grote verrassing. Ik had het volgende: "Te mooi om waar te zijn, maar het mooie is; HET IS WAAR!" (op hyves een zwanger/moeder smiley erachter en op facebook erachter geschreven "wij verwachten een derde wereldwonder"