Ik heb een naam in het hoofd voor het geval we een zoontje krijgen, maar welke schrijfwijze past het beste?
Ik denk dat Jurgen handiger is, omdat mensen vaak dingen schrijven zoals ze ze horen. Anders kun je ze steeds gaan verbeteren of dat je moet gaan spellen. Of je moet dit geen probleem vinden! Jörgen vind ik trouwens wel mooier staan....
En dat is precies mijn overweging, het eerste is handiger, maar het 2e vind ik ook mooier staan. Haha, maar ik moet mijn man ook nog overtuigen dat ik dit echt een hele leuke naam vind. Hij is er nog niet zoveel mee bezig, zal wel na de 20 wekenecho komen als we weten of er een zoon of een dochter komt.
Ik zou toch Jurgen doen.. Het klinkt hetzelfde en dat zit hij straks niet overal met 'nee het is met een -o- met puntjes' Aan de andere kant.. Hij kan ook moeten zeggen 'Jurgen met een -u-' Hahaha, ik weet het niet..
Jorgen met de o vind ik mooier maar gezien de namen van je andere kinderen (gewoon nederlands) past jurgen daar beter bij vind ik... kep trouwens gestemd om Jorgen, maar later zag ik pas de namen van je anderen kinderen