Wie is hier bekend mee? Ik zou het wel willen omdat ik geen natuurlijk talent ben, maar het is nogal een bedrag natuurlijk. Alvast bedankt.
Mijn moeder heeft jarenlang een bedrijf gehad dat oa dit soort adviezen gaf. Erg leuk om een keer te doen, echt een uitje, zeker met kleur en stijladvies ben je wel een groot deel van de dag zoet. Lijkt prijzig, maar je kunt je garderobe daarna wel veel beter en efficiënter kopen, wat uiteindelijk meer geld uitspaart onderhand zit mijn Fam. Er niet meer bij, maar hier kun je oa kleur- en stijladvies krijgen StyleColor - kleuradvies, stijladvies, omgangsvormen, etiquette, image advies
@ Imensa Gaat over kleding en je eigen stijl. @ goldsword Dank je voor de link, ken je dit bedrijf ook? ik kwam deze ook tegen: Workshop kledingadvies, stijladvies en kleuradvies | X Styling&Image!
Het bedrijf waar ik je de link van gaf ken ik inderdaad en kan ik je zeker aanraden. Degene die jij stuurde ken ik niet, dus kan ik niet veel over zeggen weet je al of je het gaat doen?
@ goldsword ik wil het eigenlijk wel gaan doen ja. Alleen op de door jouw aangegeven site kun je mensen alleen telefonisch bereiken en ik ben meer van de e-mail op dit gebied. En ze zitten best ver weg. Weet je wat het kost? Deze zit het dichtst bij Kuinira Colet Drunen Tel. 0416-375819
Ik heb het eens kado gekregen van mijn moeder. Erg leuk en informatief opzich als je niet weet welkekleuren je goed staan. Ik had wat dat betreft wel al de juiste kleuren allemaal, maar als je daar zoekende in bent zou ik het zeker aanraden!
Ik heb dit ooit eens cadeau gevraagd en gekregen. Personal shopper, kleding en styling advies. Ik heb er ontzettend veel aan gehad en merk dat ik nu eigenlijk geen miskopen meer doe, ik weet waar ik naar moet kijken, welke kleuren ik beter kan laten liggen enz enz. Ja, het kost inderdaad wat, maar het was iedere cent meer dan waard!