*Die van marieke kan ik heel moeilijk zien sorry meid. @ TWIGGER : Wat gek joh die lichte streepjes. Ze zouden nu toch wel veel duidelijker moeten zijn niet, ik kijk dan naar je banner. Wie weet zal het streepje met de zeer gevoelige matcare test veel duidelijker zijn.
Twigger, die van 8-06 lijkt wel een voorgedrukt streepje, hij is niet roze zeg maar! (mijn mening hoor! ) In ieder geval succes!
Ik zie in ieder geval dat de test van 8 juni zeker iets duidelijker en roziger is dan die van 6 juni. En ook zie ik dat je gisteren de test savonds hebt uitgevoerd. De matcare wordt geadviseerd om met ochtend urine te testen. Misschien zou je het nu dan ook sochtends kunnen proberen. Succes meisje ik duim voor je
die van de 6e en de 1e van de 8e die zijn met ochtend urine en nou zat ik net naar de test van vanmiddag te kijken en nu hij opgedroogd is zie ik weer duidelijk 2 lijnen staan (apotheek) pffffffffffffffffff om gek van te worden volgens mij hebben gewoon alle testen voorgedrukte strepen
ik kan geen foto van die test van vanmorgen neerzette zo licht is die.. en vreemd. de ovutest zal ik strax even een foto van maken. hij is nog niet vet ofzo hoor maar zon test heb ik altijd zon 2 dagen voor mn ei ofzo hahaha beetje vroeg lijkt me voor mij.. wel weer hoop want kristel die de hele week ook al lichte lijntjes had is nu echt zwanger
heey ik heb de zelfde testen besteld die je zogenaamd 6 dagen voor je nod al kunt gebruiken... als t goed is heb ik ze morgen binnen en morgen is ook mijn nod, ben ik niet ongie woensdag ochtend dan doe ik een test. ik ben benieuwd....... marieke en twigger... ik zal voor jullie duimen, en voor mezelf haha
mama van keano spannend dus ik zie ook weer een 2e streepje twigger... wat is dat toch... in mei kreeg iedereen een super ei alleen wel een langzame volgens mij hahaha want ik hoor bij iedereen over vage lijntjes
nou ik geloof dat ik t wle kan vergeten.... khad net heel veel afscheiding heel licht bruin...... en een drupje licth bloed.... maar ook maar 1 drupje en normala gesproken heb ik de eerste dag alleen maar bruin en ook niet zo licht dan...
ik hoop t ook voor je meid! hier ga ik steeds meer geloven dat t gewoon allemaal ingedroogde lijntjes zijn ofzo. dan maar 7 stuks.. net een cb digi gedaan en die zegt niet zwanger.. snap er geen hol meer van
o o... ik weet er alles van, heb met mijn zoontje psies t zelfde gehad eerst 2 negatieve testen, toen 1 heeeeeeel licht... toen de digi gaf zwanger aan, huisarts test weer negatief en toen weer een digi weer zwanger.... zooo appart, en toen was ik t zat heb ik een echo laten maken was toen 5 weken en 5 dagen zwanger, moest 2 weken later weer komen of t wel leefde enzo, en ja hoor een hartje dat ging te keer als een trein haha..
ja maar jou digi gaf tenminste zwanger aan! de mijne zegt niet zwanger en daarnaast dus die vage streepjes