rare cyclus dit keer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door miss mimi, 4 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss mimi

miss mimi Actief lid

12 sep 2007
    222
    0
    0
    hallo meiden heb deze maand zon rare cyclus snap er niks van.
    ben al een tijd aan het proberen zwanger te worden en heb altijd een cyclus van 27/28 dagen.
    doe ook iedere maand ovulatie testen en heb me ei altijd op dag 15/16.
    deze maand was ik wat later begonnen met ovu testen op dag 14 omdat ik ze toen pas had.maar kon me ei niet vinden.had doorgetest tot dag 18.
    daarna ging ik er maar vanuit dat ik geen eisprong zou krijgen deze maand want hij is altijd op tijd.
    of ik zou hem eerder gehad hebben want had op dag 13 beetje vruchtbaar slijm.
    maat op dag 19 kreeg ik buikpijn en heb er toch maar een ovu test tegen aan gegoooit en die was vet positief.
    dus toch een ei en we hebben goed geklust.
    maar ik hou ook een tempkaartje bij en me temp die stijgt maar niet.hoe zou dat kunnen?
    heb altijd mij ei de dag na positieve ovu test maar zit er nu paar 2 dagen overheen.
    wat denken jullie zou ik geen goede eisprong hebben gehad?
    me temp moet toch omhoog stijgen nou.heb trouwens wel hele erge ovulatie pijn gehad dit keer kon er bijna niet van lopen.

doe even me tempkaartje erbij:

http://i22.photobucket.com/albums/b307/ ... titled.jpg

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sorry kan je niet aan het antwoord op je vragen helpen. Maar zit wel in het zelfde schuitje. Je verhaal komt precies met mijn cyclus deze maand overeen. Mijn temp is zelfs gezakt na toch wel een positieve test zat-zon-maandag. Raar he?

3. miss mimi

miss mimi Actief lid

12 sep 2007
    222
    0
    0
    ja raar he?
    snap er niks van heb altijd een regelmatige cyclus.weet nou iet of me ei al gesprongen is aan me temp te zien niet.en zal die nog wel gaan springen vind dit zo raar.

heb jij wel doorgetest dan na je positieve ovu test?
    ikke niet want heb ze niet meer had er deze maand dus meer nodig dan normaal.

groetjes

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mijn testen waren maandag op, en heb geen nieuwe meer besteld. Ik ga wel maar door met temperaturen. Ik had 2 weken geleden al een pos. test en ben toen gestopt met testen. Door hele erge buikpijnen begon ik het weekend weer met testen en tot mijn stomme verbazing had ik weer 3 dagen een pos. test. Toen waren mijn testen op. Temp is nu al 3 dagen aan het zakken. Hopelijk gaat ie morgen dan toch om hoog. Dan weet ik zeker dat ik een eisprong heb gehad. In al die maanden is dit wel het raarste wat ik heb meegemaakt "(

5. miss mimi

miss mimi Actief lid

12 sep 2007
    222
    0
    0
    jouw verhaal lijkt wel heel sterk op de mijne hoor.
    dacht eerst dat ik me ei misschien op dag 14 en dat ik hem net gemist had want begon later met testen en me temp is op dag 15 ook wat gestegen.heb wel eens gehad dan me ei iets iets eerder als normaal kwam maar nooit zo laat.
    en nu had ik pas op dag 19 positieve test.tis maar even afwachten he denk dat ik vandaag toch nog maar eens ga klussen voor de zekerheid misschien is ie nog niet gesprongen.

hoe lang ben jij al bezig?

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Wij zijn in november gestopt met de pil, hadden direct een vmk in dec. Vanaf toen zijn we nu weer 7 maanden bezig. Maar zoals je al aan mijn cyclus kan zien, is die eigenlijk niet mooi regelmatig.

En over dat klussen, wij doen het nu maar echt om de dag haha. Ik wil dat ei deze maand echt liever niet missen. Ik temp vanaf februari en dit is de eerste keer dat ik mijn ei niet kan vinden en de testen wel.

7. miss mimi

miss mimi Actief lid

12 sep 2007
    222
    0
    0
    nou hoe kan dit nou weer.
    heb net nieuwe ovu testen gekocht dacht laat ik er eens een doen heb ik weer een positieve test :confused:
    de test lijn is zelfs donkerder dan de controlelijn.
    snap er niks meer van :cry:
    wil me lichaam het eitje niet loslaten ofzo vind het zo vreemd.
    het zijn wel testen van de kruidvat en heb daar net niet zo goede berichten overgelezen.

groetjes

8. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

google eens op twee keer eisprong en je vind je antwoord over je eisprong. Het is mogelijk twee keer dit te hebben.

9. miss mimi

miss mimi Actief lid

12 sep 2007
    222
    0
    0
    echt waar?dit wist ik echt niet.maar hoe kan dat dan?heb deze maand dus dubbel kans?
    ik ga wel even googlen thx

groetjes

10. miss mimi

miss mimi Actief lid

12 sep 2007
    222
    0
    0
    nou kan er niks over vinden hoor.volgens mij kan je niet 2 in een cyclus 2 keer een eisprong hebben terwijl daar nog een aantal dagen tussen zitten.
    het kan wel dat er twee ongeveer tegelijk springen.

11. Sweetlakecity

12. Sweetlakecity

offf...
    dat is wat ik hier of ergens anders op fora's lees ben je gewoon zwanger? Ze zeggen dat een ovu test met twee vette trepen ook wel eens als zwangerschapstests zijn.
    Pff vrouwenlichamen zitten zoo raar in elkaar,
    Ik weet het even ook niet meer. :( sorry

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik denk niet dat ik zwanger ben ondanks mijn positieve testen. Ik denk eerder dat mijn eitje niet is gesprongen maar wel op knappen bleef staan of zoiets. Mijn temp blijft maar dalen.
    Want dat kan wel: als je eitje op springen staat en niet lukt, probeert je lijf het later nog een x.
    Denk dat ik toch nog maar eens nieuwe testen ga bestellen...

14. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Trouwens miss mimi, hoe is het nu met je temp. kaartje?

15. miss mimi

miss mimi Actief lid

12 sep 2007
    222
    0
    0
  16. miss mimi

miss mimi Actief lid

12 sep 2007
    222
    0
    0
    geeft niks hoor maar denk niet dat ik zwanger ben hoor.
    weet ook niet wanneer ik me ei heb gehad dat terwijl ik altijd precies weet hoe me cyclus in mekaar zit.heb het gevoel dat me ei eraan zit te komen steekjes in me liezen.

melissa
    misschien moet je inderdaad weer wat testen bestellen ik heb ze vandaag ook weer gehaald.heb jij ook een tempkaartje?
    misschien kun je weer proberen te testen misschien komt je ei wel later

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ja ik heb wel een temp kaartje, maar hoe zet ik die hier op de site?
    Mijn temp was vanmorgen heel iets gestegen en had vruchtbaar slijm. Wellicht heb ik dan nu weer een eisprong. Al lijkt me dat zoooo onlogisch haha. Zag dat jou temp ook iets was gestegen. Zou ook een eisprong kunnen betekenen hoor. Was ie vanmoren ook weer iets gestegen?

Op naar een weekend klussen ;)

18. miss mimi

miss mimi Actief lid

12 sep 2007
    222
    0
    0
    als je een account aanmaakt op photobucket.com kun je daar je tempkaartje uploaden en dan de link hier neerzetten.zo heb ik het gedaan.

van mijn cyclus snap ik niks meer van.heb weer positieve ovutesten gehad.maar ze zijn van het kruidvat en ik lees dat die niet echt betrouwbaar zijn.ga strakkies dus maar andere halen en even kijken wat die doet.
    dit is mijn kaartje nu:

http://i22.photobucket.com/albums/b307/ ... tled-3.jpg

hoe staat het erbij jou nu voor?

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Als ik naar je kaartje kijk, denk ik dat je nu toch echt je eisprong hebt gehad hoor. Hij is behoorlijk gestegen. Ik zal zo eens mijn kaartje hier proberen neer te zetten. Maar bij mij gebeurd nog niet zo veel. Vanaf vanmorgen wel zere borsten... En dat is dan wel weer een goed teken dat er iets gebeurd. Maar ik zit inmiddels op dag 31 van de cyclus.

20. miss mimi

miss mimi Actief lid

12 sep 2007
    222
    0
    0
    ja denk dat ik me eisprong al heb gehad ja want me temp is hoger nu en heb met andere ovutest getest en die gaf negatief aan.

ben benieuwd naar jou kaartje.

groetjes

Deel Deze Pagina