Ovu test vraagje.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Silinde, Mar 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silinde

Silinde Fanatiek lid

Dec 8, 2011
    1,385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Mijn temp sensor is gesloopt dus ik doe enkel ovulatietesten momenteel. De eerste + hield ik voor het weekend in handen, na 2 keer + was hij weer -. Nu heb ik momenteel enkel extra gevoelige testen liggen (mja, heb ik weer) en las ik (gisteren?) dat het normaal is als die steeds + geven. Echter, vanmorgen had ik een volledig blanco test in handen, en daarnet weer een +.
    Kan het dat ik nu (weer) een eisprong krijg?
    Als mijn eisprong pas over 2 dagen zou zijn, moeten we ook weer aan de klus want van de voorbije keer (zondagmorgen) zijn er dan geen overlevers meer mogelijk dacht ik.

P.S.: Ik heb deze cyclus nog geen enkele dag vruchtbaar slijm gezien en ook vandaag totaal geen.

2. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi Silinde, ik had deze cycus ook veel minder slijm dan anders. Dat verschilt blijkbaar per cyclus.

Ik zou zorgen dat je klust om de dag en als je geen kans ziet om dit vol te houden tot aan je menstruatie zou ik een paar ovulatiesticks halen die wel duidelijk zijn. Dan weet je zeker of je de komende weken wel of niet moet klussen.

Share This Page