Alweer een positieve ovu test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BBKane, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Vandaag zit ik op 21 van een cyclus van 28 dagen. Ik heb waarschijnlijk aardig wat pos. ovu testen gehad. Dag 16 werd het weer negatief. Daarna niet meer getest. Maar..... ik blijk net zo te zijn als ieder ander.... ik wil ook zo graag testen. Die wachtstand is echt verschrikkelijk. Gelukkig geen zwangerschapstesten in huis, maar wel......... ovutesten. Ik was er echt van overtuigd dat ik niets te zien zou krijgen. En wat zie ik nu? Volgens mij een positieve ovu test. Wat is jullie mening?

2. Trees

Trees Niet meer actief

Ik vind het wel een knaller :D. Spannend! Ik zou met zo test waarschijnlijk te ongeduldig zijn en over een paar dagen een zwangerschapstest doen. Maar geduld is dan ook niet echt een karaktereigenschap van me :rolleyes:

3. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Van mij ook niet hoor! Ik ga morgen de nacht in, dus dat scheelt weer. Ik kom dan in ieder geval tot en met woensdag niet in de buurt van een winkel. Makkelijk vind ik het niet. Misschien dat mijn mannetje wel ineens thuis komt met een zwangerschapstest. Ik ga toch proberen om te wachten tot zondag. Proberen..... :)

Deel Deze Pagina