Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen! Bij Matcare kun je 9 testen voor 15 euro kopen (midstream testen), die vind ik vrij betrouwbaar. Sensitest is ook goedkoop, maar die vind ik wat minder. Gaf Sensitest positief aan, was het bij matcare negatief. En helaas was die van matcare toen juist..
Sensitest heeft overduidelijke indrooglijntje, zelf al binnen de afleestijd. Denk dat ik matcare ga bestellen.
Yep, dat had ik dus ook. Voor mij nooit meer sensitest! Zolang we nog geen bloed zien, is er nog hoop toch? Succes!
Matcare testen zijn besteld.. Denk dat ik ze dinsdag binnen krijg en dan dus alsnog woensdag ga testen..
Ow meiden wat houden jullie t spannend zeg! Ik ga met jullie meedoen. Ook al vanaf di middag vele testen versleten en eigenlijk allemaal achteraf(heb net prullenbakje geleegd) staat er toch zowel ene indrooglijntje als een dikkere, maar vage streep op. Zojuist Kruidvat gedaan, eerste 5 min niks.........na 10 min een streepje, heel vaag!(zie album). Ook nog steeds niet ong. Allemaal dinsdag weer aan de test?!? Wat worden we hier onzeker van he?! Klote tests! Allemaal onduidelijk en verschillende ervaringen mee. Liefs p.s. Mat Care was bij mij tot nog toe steeds negatief. Sensitest, 4 vd 6x positief(zowel streepje als indrooglijn) Kruidvat vandaag heel licht positief na 10 min ipv 5. Sterkte met wachten! We houden elkaar op de hoogte
Hey Robine, Voor jou is het dus ook superspannend! Vreselijk he? Al die testen en nog geen zekerheid.. Wanneer is/ was jouw nod? Indrooglijntjes heb ik ook gehad, deze keer met DA-testen.
Whoeiiii... ja ik ken 't! Ik wil je heel graag feliciteren, maar ik ben zelf een beetje huiverig voor (vage) streepjes voor nod. Kijk maar eens in mijn album (rechtse foto). Ik HOOP dat het bij jou gewoon ECHT positief is!
Hier heb ik wel eens eerder indrooglijntjes gehad met de sensitest. En deze ronde met DA.. Ik ga woensdag weer testen, maar denk toch dat ik donddag pas mijn ei heb gehad ofzo.. op mijn nod. Weet het niet, we zullen wel zien..
Ennuh ik vind die linker foto toch ook wel ergens op gaan lijken hoor! Niks geen indrooglijntje! Waar is die test van? Welk merk?
Nee, een heel vaag lijntje op de plek waar het lijntje hoort te zitten. Dit heb ik de afgelopen dagen gehad met kruidvat, da en die testen van testjezelf.nl.
Waarom denk je niet dat je zwanger bent dan? Hoeven toch geen indrooglijntjes te zijn?!?! Kan ook een hele vroege zwangerschap zijn hoor, denk dat je gewoon zwanger bent!
Was een apothekerstest! Maar toen ik de dag erna een CB (gewone) deed, was ie negatief! Ben een beetje huiverig om meteen te juichen na een vaag streepje. Bij de rechtse foto kan het mss wel een vmk zijn geweest, maar dat was wel heel zuur. Positief testen en 15 minuten later ongesteld!
Wat de 'symptomen' betreft; kan ik geen zinnig woord over zeggen. Het enige wat me opvalt, maar dat hoeven helemaal geen symptomen te zijn; - heel veel haaruitval ineens - pijn aan mijn stuitje (niet gevallen of gestoten) - gloeiende wangen, maar voor de rest koud hebben - ongikrampen That's it. Wil dus niks zeggen! En jij? Daisy, ik duim dat die Matcare-testen geluk brengen komende week!
De Cb digitaal durf ik ook pas woe aan te schaffen om t 100% zeker te weten, eerst op di nog ff 3 sensitests erdoorheen jassen En als ze allemaal een streepje geven dan ga ik pas voor CB digitaal en geloof ik t ook pas! Jij bent al een tijdje bezig zeg! Gun t je zo! Heb je al een kindje?