Bij sensitest kan het wel, dat had ik ook.. Bij kruidvat hb ik echt alleen witte indroogstreepjes gehad. Bij da een roze.. (maar denk gewoon vals positief)
Die test in mijn album (rechtse foto) is ook een DA! Of vals positief of vmk.. Heb jij de cassette of die midstream van KV? Ik heb nl een lichtblauw lijntje op de midstream van KV, maar net na de tijd (15 min ipv 10)
Ik gebruik altijd de cassettes.. Heb nu ook de cassettes besteld van matcare, en de zw-testen van babyboomshop. Whaha.. Tja,... die laatste in combinatie met ovu-testen, denk niet dat ik zwanger ben!
Jeetje, je hebt direct een grote voorraad ingeslagen! Niet de moed laten zakken; dat je nog niet duidelijk positief getest hebt, wilt niet zeggen dat je niet zwanger bent! En die ovutesten kun je wel voor je 2e bewaren.. hihi
Whahahaha... nou ja ik ben zo bang dat ik mijn ei donderdag pas gehad heb. Dat betekend dan een loos ei.. dus ja.. Tot ik een posi test in handen heb, ben ik voor mijn gevoel niet zwanger.
Zo denk ik er ook over! We zullen wel zien, meer dan afwachten kunnen we nu toch niet! Ik ga douchen, banken en lekker op tijd naar bed. Slaap lekker straks en we houden elkaar op de hoogte, goed? TRUSTE!
Goeiemorgen! Ja ik heb vanmorgen weer getest.. KV met pipetje, lichte streep binnen 5 minuten.. toen werd ik gek. Dacht gelijk weer aan een vals-positief resultaat en heb er een test van testjezelf.nl achteraan gedaan. Ook een licht lijntje. Ook dat vertrouwde ik niet (hoezo mega achterdochtig). En toen nog een matcare. Yep, weer een licht lijntje. Ik heb er foto's van gemaakt, maar ik kan ze nu niet op de site zetten (ben op mijn werk). Ben nog altijd niet overtuigd, ik durf het echt niet te geloven. Pas als ie echt knalt.. Hoe is 't met jou? Nog altijd geen ongi in zicht? x
Whoehoe Roosje, ga t nu maar geloven hoor! Je bent echt zwanger! En net zo achterdochtig als ik ! Ben superblij(alvast)voor je! vanmiddag CB digitaal?
Pfff.. ik durf het echt nog niet te geloven. Ben al zo teleurgesteld in vals positieve testen dat ik 't pas durf te geloven als het er vanaf knalt. En vanmiddag CB digitaal heeft geen zin denk ik, ik ben al 3 x naar het toilet geweest sinds ik op het werk ben! Hoe is 't met jou?
nu nog thuis bezig, straks maar ff langs de drogist hahahaha kan nou eenmaal niet ene dag overslaan he met testen! Lol.
Heel herkenbaar! Ik ga straks nog even een CB halen, heb ik toch net wat meer vertrouwen in dan in alle andere testen. Waarom weet ik niet?! Wel de gewone CB hoor, de digitale bewaar ik nog even
We zijn echt erg he?!?!?!? Bij mn 1e wist ik t pas na 8 weken omdat ik eenmalig misselijk was. Testje CB digitaal, zwanger in beeld en dat was t..........stuk relaxter kan ik je wel vertellen! Maar meis je bent gewoon lekker zwanger hoor! verschenen de streepjes nu wel binnen de aangegeven tijd?
Gefeliciteerd roosje! Ik geloof niet dat ik zwanger ben deze ronde... Denk gewoon mijn ei op mijn nod gehad.. Woensdag ga ik wel testen, maar verwacht er niks van. Wat ik wel heel raar vind is het feit dat mijn onderbuik echt HARD is.. Heel gek...
Ja we zijn vréselijk! En de lijntjes kwamen binnen de tijd, dat heb ik zelfs getimed hihi.. Tja, voor ons was het bij de vorige zwangerschap ook relaxter; het testen althans! We zouden starten met een ivf-behandeling; we hadden alle testen gehad en informatie-avond bijgewoond. Op de dag dat we een afspraak hadden om de behandeling te bespreken, recepten mee zouden krijgen etc. testte ik positief! Was ik spontaan zwanger. Helaas is dit geëindigd in een ma met 10 weken. Nu zijn we afgelopen vrijdag weer naar het zkh geweest, weer voor de behandeling te bespreken en ik heb de receptjes voor de medicatie meegekregen. En nu test ik weer vaag positief? GELOOF JE DIT NOG?! We hebben bijna 9 maanden gewacht en geprobeerd en nu we eindelijk besloten hebben om toch weer naar het zkh te gaan, zou 't misschien toch weer raak zijn? Snap je nu waarom ik zo achterdochtig ben?
Ik snap t volkomen Roosje, wat vreselijk voor jullie dat lange wachten en zo in onzekerheid zitten! Duim zo erg voor jullie dat t nu raak is! Daisy: Hoezo denk je dat t niet raak is? Kan toch nog alle kanten op! Wat knap dat je de dag doorkomt zonder testjes! Sterkte!
Nou meid, misschien test je woensdag wel positief, maak je gewoon te weinig hcg aan! Bedankt, maar ik beschouw me echt nog niet zwanger..
Ik heb geen testen in huis Ja alleen een cb.. maar die gebruik ik niet omdat die meer hcg nodig heeft. En ik denk dat ik mezelf alleen maar gek zit te maken. Zal wel weer niks wezen..