DA eigenmerk zwangerschapstest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by , Sep 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    Daisy, ik duim voor je meid dat je wel zwanger bent!

2. Robine

Robine VIP lid

Aug 8, 2006
    5,458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Weer een streepje..........KV niet de casette maar de plas-overheen-strip.......
    Echt wel minimaal, zelfs te licht voor de foto,maar ja,wel weer minimaal aanwezig. Moet nu wel nog beter kijken dan die van gisteren hoor! Digitaal zou t hier echt nog niet doen, die doen t denk ik ook pas als t streepje de 1e minuut verschijnt en hier duurde t wederom 10 min(al mocht dat wel bij deze!)

3. Niet meer actief

Pff. spannend Robine..

Hier net echt heel spontaan weer eens heeeeel misselijk geworden..
    Denk dat het griepje nog niet helemaal over is..

4. ancie

ancie Bekend lid

Feb 17, 2007
    514
    0
    0
    zouden jullie ook nog even in mn album willen kijken ik had bij de andere topic ook al gevraagd maar dacht het hier ook even vragen kan geen kwaad

liefs

5. Robine

Robine VIP lid

Aug 8, 2006
    5,458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hoi Ancie,

Zou heel graag anders zeggen, maar ik zie echt niks. Staar me er suf op en wou zo graag dat ik t anders zag..........

Liefs

6. Niet meer actief

Ik zie op de normale foto's zeer zeker lichte streepjes..
    Maar ze lijken erg op indrooglijntjes.
    Toch aangezien je 5 dagen voor nod zit, is het misschien gunstig!

7. ancie

ancie Bekend lid

Feb 17, 2007
    514
    0
    0
    indroog lijntje is het zeker niet ik heb 2 min na het testen de foto's gemaakt het roze was net verdwenen wat overde test liep hahah

maar meiden bedankt voor jullie reactie
    ik net naar de kruidvat alvast ffies testjes halen UITVERKOCHT :( komen de 25ste weer binnen zelfs de normale van 7 euro was uitverkocht ze zijden dat ze vorige week donderdag 18 van 2 voor 5 euro binnen hadden en 12 van 7 euro en nu allenmaal weg ze worden verkocht als snoepjes maar nu vroeg ik me af welke ik dan beter kon halen want tot de 25ste ga ik echt nietw achten :oops: is dan het beste cb?

8. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik zie een licht streepje!
    Voorzichtig gefeliciteerd!

9. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ze lijken niewt op indrooglijntjes hoor,je hebt gewoon weinig HCG in je bloed ;)
    Ik zou echt testen bestellen van BabyBoomShop Die zijn goedkoop en je hebt er ook meer

10. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    Nou, hier bij de Kruidvat waren ook alle eigenmerk testjes uitverkocht!
    Maar goed, ik ging voor een CB en die lagen er nog genoeg. ;)

Ik ben natuurlijk weer niet slim (lees; geduldig) genoeg en heb er eentje gedaan. Ondanks dat ik vandaag al 5x (!) ben gaan plassen en net 2 uurtjes geleden nog ben geweest. Concentratie van eventueel hormoon is dus minimaal..maar... een heel licht streepje!

Maar goed dat ik mezelf ken, en er nog heb gekocht voor morgenvroeg.. ;)

11. ancie

ancie Bekend lid

Feb 17, 2007
    514
    0
    0
    hey roosje

je hebt al zo vaak lichte posi testen gehad dat ik denk dat je er wel van uit kunt gaan dat je zwanger bent hoor ! dus bij deze gefeliciteerd!

12. Robine

Robine VIP lid

Aug 8, 2006
    5,458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ja ROOSJE, stoppen met testen joh en genieten vanaf nu! Van harte meis! Hopelijk gaat t de komende maanden helemaal goed en heb je over een maand of 8 inmiddels je kleintje vast!

13. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    Hihi.. bedankt meiden, maar ik blijf stug doortesten tot ie er vanaf KNALT!
    Pas dan geloof ik het echt!

Hopelijk testen jullie ook gauw DUIDELIJK positief, zodat we gezellig samen zwanger zijn! En we die ellendige onzekerheid eindelijk achter ons kunnen laten ;)

14. Fay697

Fay697 Lid

Jul 6, 2008
    16
    0
    0
    Arnhem
    hallo allemaal,

Ik ben fay, 19 jaar en ben nu 2maanden bezig om zwanger te worden!

ik heb vandaag een matcare ultra test gedaan. Er verscheen een heeeeel licht roze streepje! als ik er een foto van maak is het eigenlijk niet te zien :oops: ik heb 5dagen voor mijn NOD getest.. zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en bleken jullie dan echt zwanger te zijn? of toch nog ongesteld geworden?

Liefs Fay

15. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @ancie.. ik zie op de normale foto's en ook op de negatieven allebei duidelijk streepjes hoor.. heel herkenbaar.. ik heb ook bij Marijn 4 dagen voor NOD getest en t zag er net zo uit.. 2dgn later al duidelijker en op NOD een duidelijk ZWANGER op de digi... maar ook ik weet dat voor je NOD testen link is en veel verdriet en teleurstelling kan veroorzaken.. bij mij ging t goed, maar test iig op je NOD nog een keer en laat dan de knallende foto hier ff zien oke? ;)

Alvast voorzichtig GEFELI!

16. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @fay.. kijk ff in het album van Ancie.. en mijn verhaal geldt dan ook voor jou.. t kan dus wel ...Succes en alvast een hele fijne zwangerschap voor nu of voor hopelijk heel snel..

17. Fay697

Fay697 Lid

Jul 6, 2008
    16
    0
    0
    Arnhem
    dankjewel! hopelijk weet ik overmorgen meer, dan doe ik nog een testje:) dan zou hij in elk geval duidelijker moeten zijn lijkt me;)

liefs

18. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    dat weet ik wel zeker.. iedere 48 uur verdubbeld je hcg...spannend....succes meis..

en nu vergat ik mijn ervaring met DA tsten te melden.. Ik heb ook wel s een mooi roze, net niet in het midden, en erg licht streepje gehad, maar ik was echt niet zwnager.. tis mij 3 keer gebeurd.. toen kwam ik erachter dat ik een 35 daagse cyclus had ipv een 28 daagse cyclus.. dus t was ook nog eens veel te vroeg getest als t al wat zou zijn.. dus dat roze streepje was echt vals.. wil je natuurlijk geen hoop ontnemen, maar ik gebruik ze iig niet meer en ga voor kruidvat/hema.. die zijn hetzelfde...en werken PERFECT!

19. ancie

ancie Bekend lid

Feb 17, 2007
    514
    0
    0
    ik begon al een beetje te twijfelen aan me zelf of ik nou gek word dat ik de streepjes me nou echt had ingebeeld want de reacties hier zijn zo verschillend
    ik weet dat ik miss te vroeg heb getest en weet dat er nog van alles kan gebeuren al vaak genoeg mee gemaakt helaas
    maar ik voel me dit keer anders en raar dat had ik na mn eisprong al
    ik zit zo lekker in mn vel heb wel kwaaltjes zoals mn borsten doen verschrikkelijk veel zeer maar ik vind het niet erg (raar ik weet het)

ik ben al een paar keer zwanger geweest en ik wist dat al een week voor mn nod aan mn kwaaltjes te merken en na mn nod posi getest maar ik voelde me gewoon slecht alsof ik het wist ik zei ook bij mn posi test tegen mn vriend ga maar nergens van uit het zit toch niet goed
    en had zat idd niet goed

maar nu voel ik me raar vrolijk raar heel vaag ik weet het maar ik wacht nog even af als de test dan posi is kan ik direckt langs de gyn voor echo (mijn vriend heeft de testen bekeken en hij zegt jaaaahhh je bent niet gek hoor anders ben ik ook gek plusje en streepje! hij had er al over gedroomd *raar* )

@ fay mn album staat die test ook in het echt zelfs iets duidelijker
    maar als jij een streepje ziet dan staat ie er ook ! laat je niet gek maken

liefs

20. Fay697

Fay697 Lid

Jul 6, 2008
    16
    0
    0
    Arnhem
    haha dankjewel ancie! Ik heb vorige week ook een bloeding gehad (innesteling denk ik) en heb ook het gevoel dat ik zwanger ben. Ik weet dat de Matcare testen heel erg betrouwbaar zijn, en ook geen indrooglijntje vertoont.. maar toch heel bang dat het mis kan gaan! :( de streep nu krijg ik niet op de foto, maar hij staat er echt, vriend heeft hem ook gezien!

morgen test ik met etos test, ben benieuwd;)

Share This Page