@ancie ik zie heel duidelijk een streep op jou test hoor! Ik denk echt dat je zwanger bent hoor! @roosje, gefeliciteerd meis, wat geweldig echt super hoor!
Dames, Heel erg gefeliciteerd.. Robine, jeetje, je krijgt niet echt duidelijkheid he. Hier ben ik niet zo slim geweest.. Heb de matcare testen niet binnen gehad Wel de babyboomshop testen. Heb er 1 gedaan gelijk toen ik thuis kwam.. Moest heel nodig plassen omdat ik ook veel gedronken had. 2x dom dus.. Nu zie ik bij deze ook een soort roze schim, in de vorm van een lijntje. Gelijk na de eerste secondes al.. maar ik ben bang dat ik deze ook niet op de foto krijg,.. Morgen doe ik er nog zo 1. Als die niet donkerder is dan hou ik het voor gezien voor voorlopig. Bah, wat een stomme testen zeg
Ow Daisy wat is je verhaal toch herkenbaar! Ik hou t voorlopig ook voor gezien. Ben t testen helemaal beu en mn centen zijn op Hahhaa. Zonde van de tijd en moeite so far, ben nogsteeds niks wijzer en dat inmiddels een week later na de eerste test die er nog duidelijker uitzag dan de laatste We houden elkaar op de hoogte. Ben benieuwd wat de Dr morgen tegen me gaat zeggen. Vast iets van........kijk t nog ff aan ofzo, wedden! Liefs
Niet over je heen laten lopen hoor meid! Eis gewoon die bloedtest, je hebt namelijk positieve testen! Die kruidvat was ZEKER posi! Maar het hcg verdubbeld niet snel genoeg voor de testen! Ik ga morgen nog een keer testen, want er staat echt een (welliswaar erg licht) streepje.. Ik hoop zo dat het waar is, en ik morgen een duidelijkere test in handen heb! Zou zo leuk zijn! Kan ik mijn vriendje verrassen als hij thuis komt! Ik kan niks lezen op internet over indrooglijntjes (kan ook niet want hij kwam bij het eerste moment al) en valse posi testen van de babyboomshop. Er staat ook in dat hij niet na 30 minuten afgelezen mag worden.. dan zou hij vast geen indrooglijntje hebben toch
Ga voor je duimen Daisy! Hopelijk zijn jij en je vriend morgenavond overtuigd van een positieve test!
Hee meiden, Wat een ellende; al die onzekerheid! Daisy; morgenvroeg nog eens testen met ochtendurine, hopelijk zie je dan wel een duidelijke streep. Robine; ik zou idd ook een bloedtest eisen. Zeker omdat je bij je dochtertje pas na 8 weken positief testte, heb jij een hele goede reden om om een bloedtest te vragen. Volg me maar naar 25 mei.. Succes en ik hoop heel snel goed nieuws van jullie te horen! Groetjes..
Ik testte niet zozeer pas na 8 weken positief, maar wist gewoon niet dat ik zwanger was omdat ik daarvoor gewoon ongestled werd en bleef en dus er vanuit ging dat ik niet zwanger was. Toen ik misselijk was en een testje kocht stond er meteen zwanger in beeld......later bleek ik dus toen al 8 weken te zijn. Weet dus niet of mn hcg toen in t begin ook minder of laag was. Nou ja, we houden je op de hoogte! Ga jij nu maar lekker genieten van je wondertje in je buik!
Ow sorry, dan had ik dat verkeerd begrepen! Hopelijk krijg je gauw (positieve) duidelijkheid.. TRUSTE!
Hallo, Zo te lezen hebben jullie al aardig wat ervaring met verschillende zwangerschapstesten. Misschien dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden. Ik heb zojuist de zwangerschapstest van matcare midstream gebruikt weliswaar 4 dagen voor mijn NOD. Mijn test gaf na een paar minuten een wit streepje aan op de plaats van de testlijn. Wat kan ik hieruit opmaken?
Hoi Simmer, Als ik jou was zou ik over een paar dagen nog eens testen, want een wit lijntje is bij mijn weten negatief. Zelf vind ik de matcare testen heel betrouwbaar, ik heb nooit vals-positief getest, maar ze hebben wel vrij veel hcg nodig. Ik heb met de apothekerstest op 11 september positief getest, terwijl ik mijn nod op 15 sept had geschat, dus die is wel wat gevoeliger. Succes en hopelijk test je gauw duidelijk positief! Groetjes, Roosje
een wit streepje betekend negatief bij de meeste testen.. die kan toch iets voorgedrukt zijn, Pas als het lijntje gekleurd is is hij positief wil je geen hoop ontnemen, maar test over paar dagen nog eens dan weet je het zeker Probeer anders de matcare testen die zijn super betrouwbaar en geven ook geen witte lijn! alleen een kleur of niets!
Hey dames, Ik heb ook met matcare altijd witte streepjes.. En ben echt niet zwanger hoor! Die zijn gewoon voorgedrukt. Maar probeer over een paar dagen nog eens te testen.. Ik heb denk ik rond of op mijn nod pas mijn ei gehad. Heb namelijk nog steeds negatieve testen gehad en nu ook de gebruikelijke klachten na mijn ei. Ook heb ik al een ongi-buik dus mijn ongi gaat deze week nog doorzetten. Jammer maar helaas.