Ja streepje was echt roze.. Vanmorgen 2 kruidvat testen gedaan.. vaag wel een lijntje, maar ben niet overtuigd. Foto helemaal vaag en gok dat er niks te zien is. Word ik morgen niet ongesteld test ik vrijdag opnieuw.
Ik zie ook geen streepje op de foto maar de kV testen waren bij mij met 10 en 11 dpo ook (bijna) niet te zien, zeker niet op de foto. Pas op 12 dpo is de streep duidelijk op de foto, maar nog steeds heel licht. Zie mijn topic voor vergelijkingsmateriaal. Hoop dat je er wat aan hebt... Zenuwslopend zijn deze dagen he!
Hmm lastig, op die eerste test is wel wat te zien. Maar die kv testen zie ik niks. Ben benieuwd, misschien in de middag testen. Ik teste in de middag namenlijk duidelijker dan de ochtend.
Menstruatie is nog niet doorgebroken.. Kv vanmorgen was t zelfde als gister, action een licht streepje te zien. Ik probeer nu tot zaterdag of zondag te wachten met testen, mits ik natuurlijk niet ongesteld word. Bij mijn dochter testte ik ook vrij laat positief.
Grappig om te zien dat je hetzelfde hebt als ik had, da gaf een licht streepje, Kruidvat deed niks, actiontest gaf wel een licht streepje...die overigens razendsnel opliep toen. Ik hoop en duim dat het voor jou hetzelfde betekend als voor mij!!
Hier mijn rijtje...deze testen zijn natuurlijk wel al een maandje of vijf opgedroogd volgens mij lijkt de da test veel op de jouwe ik heb ook lang getwijfeld of ik niet inderdaad een schaduw zag in het venster. Hij is van onder naar boven zie ik nou maar denk dat het voor zich spreekt!
Lief dat je er naar vraagt. Nog steeds geen menstruatie.. maar testen zijn nog steeds vaag. Dus vanmiddag een cb digitaal gedaan met indicator en die zegt niet zwanger. Vandaag 14 dpo. Heb behalve na mijn curettage nog nooit een langere cyclus gehad... Dus het blijft een raadsel. Doe begin volgende week nog 1 test en anders misschien toch bloedtest bij huisarts mocht ik nog niet ongesteld worden..
Heb je na je curretage wel negatieve testen gehad of heb je dit niet gekeken? Soms slaan de testen ook positief uit als de curretage niet volledig is geweest. Ik hoop het niet voor je en hoop dat de testen alsnog donkerder worden! Of is de curretage niet voor deze cyclus geweest?
Curettage is vorig jaar november geweest. Dus dat kan het niet zijn.. Ik wacht het nog wel af. .maar ga er voorlopig van uit dat ok niet zwanger ben.. dan hadden de testen nu toch wel duidelijker moeten zijn..