Hallo dames! Toen ik zwanger was van mijn eerste testte ik pas heel laat positief, ik geloof dat ik al bijna 10 weken was voordat ik een positieve test in handen had. Nu vroeg ik mij af of dat kwam door de testen, of dat het met iets anders te maken heeft. Heeft iemand van jullie dat ook eens gehad en/of weten jullie hoe dat komt? Ik testte toen trouwens met die van het Kruidvat, maar heb ook een ClearBlue gebruikt en die gaf destijds ook nega aan.
Ik ben ook benieuwd hoe dat kan. Schijnt vaker voor te komen. Iemand kan weinig hcg aanmaken, maar pas na 10 weken?
Ja, dat vind ik dus ook zo raar. Ik heb destijds echt wekenlang getest, en was bijna 10 weken toen ik een positieve had..
Dat weet ik niet meer, maar geloof het niet want dan was het nu wel duidelijker geweest voor me. Ik heb PCOS maar het lijkt me niet dat het daarmee te maken kan hebben toch?
Durf het niet met zekerheid te zeggen, maar lijkt mij dat dit niet met PCOS te maken kan hebben. Ik ben benieuwd naar meer ervaringen hiermee.
Heb wel eens gelezen dat iemand dit ook had en dat het hcg dus niet in de urine terecht kwam bij die dame in kwestie. Alles werd als het ware gebruikt voor de zwangerschap. (In hoeverre dit klopt kan alleen een dokter beoordelen natuurlijk )
Ik heb ook pcos en testte bij mijn zoontje en miskraam al voor de 4 weken positief. Met pcos heeft het denk ik niks te maken. Wel lang 10 weken. Was wel schikken bij de echo zeker.
Ik weet dat het idd voor komt dat de vrucht alle hcg gebruik normaal is het te veel aan hcg dat wordt uit geplast maar het komt voor dat er niks uitgeplant wordt is wel zeldzaam hoor
Dankjewel dames. Was inderdaad schrikken bij de echo schildpadje, had niet verwacht al zo ver te zijn destijds. Iemand een idee hoe ik daarop kan googlen, dat zeldzame?