Hoi dames, Ik ben vandaag 13 of 14 dpo en heb vanmorgen deze Action test gedaan, ikzelf vind de test vrij ligt bij mn andere 2 kids had ik op 14 dpo al een knaller. Wat vinden jullie ervan?
Hij is wel positief. Heb je ook kruidvat 2v5 euro testen in huis? Ik had op de kruidvat test en sneller een duidelijker lijntje dan op die van action.
Ik zie wel een twee streepje dus volgens mij wel positief. En de ene zwangerschap is de andere natuurlijk niet he. Probeer anders over 2 dagen nog eens een test.
Nee niet in huis, wel een CB eergister gedaan en die gaf zwanger 1-2 aan.. Mss maak ik mezelf wel helemaal gek maar komt doordat m'n vorige zw.schappen gelijk een knaller gaven van de Action testen.. Ik voel me ook totaal niet zwanger ben ik ook niet gewend, vorige 2 hartstikke ziek en misselijk.. Nou weet ik natuurlijk wel dat iedere zwangerschap anders is maar wordt er onzeker van
Ik zie wel een streep hoor! Licht streepje is ook een streepje... Ik hoop voor je dat hij morgen donkerder is! Dan kan je snel gaan genieten
Weet je zeker wanneer je eisprong was? Ik snap dat je er onzeker van wordt, misschien over 2 dagen nog eens testen met hetzelfde merk? Die zou dan weer donkerder moeten zijn dan deze! Voor nu gefeliciteerd!
Mijn actiontest was op 13 dpo ook nog erg licht 😉 Edit: ff foto'tje bijgevoegd. Zoals je ziet nog lichter als die van jou, zwangerschap gaat tot nu toe helemaal goed en de beep ligt mooi op schema Bekijk bijlage 488780
Vind m er wel positief uitzien. Misschien late innesteling of toch een iets verlaat ei... hopen op een oploper!
18 dec heb ik m'n laatste menstruatie gehad maar ik heb altijd een lange cyclus / late eisprong en die is op 6 jan geweest dit weet ik aan hand van Ovu testen en doordat ik h altijd heel duidelijk voel...
Zwanger hoor! Streepje is wat licht, maar zal vast donkerder worden. Past wel bij de CB die 1-2 weken aangaf. Gefeliciteerd! Over twee dagen de andere action test en hopelijk ben je dan gerustgesteld!
Dank jullie wel!! Ga vrijdag weer testen als ik me morgenochtend kan bedwingen om niet te gaan testen