Hey meiden, Ik kwam zonet op de site van Amazon.co.uk en daar zie ik me toch goedkope ovu en zw testen! Iemand ervaring met de testen die op Amazon worden verkocht? Met name de "One Step" testen? Ik kan me herinneren dat ze wel betrouwbaar zijn. Ik heb een jaar in Engeland gewoond en op mijn campus hadden bij de nurse altijd een bakje met gratis condooms en soms zw testen... Als ik me niet vergis waren dat ook One Step testen... 50 zw testen voor 5 pond! 50 ovu testen voor 7,80 pond! Zelfs met verzendkosten naar NL ben je zo goedkoop uit!
Hey, er zit best veel verschil op niet? Ik twijfelde altijd voor de clearblue ovulatietesten omdat deze toch tussen de 29 euro en 35 euro kosten voor 7 stuks. Op de uk website kosten ze 21.69 incl verzendingskosten... Dat vind ik al een verschil hoor en hoe meer je er koopt hoe voordeliger het eigenlijk wordt want de verzending voor bv twee pakjes is eigenlijk hetzelfde. Ok, het kan niet op tegen de dipsticks maar wanneer je toch echt de digitale wilt dan spaar je al snel een euro of tien uit. Vind ik persoonlijk al de moeite. Net hetzelfde met de zwangerschapstesten. Ik ga er zeker in de toekomst bestellen als dat nodig moest blijken. Bedankt voor de tip!