Dag meiden! kan het kloppen dat die eigenmerk da zwangerschapstesten. een duidelijke voordruk streep op zit?? groetjes
hoi een witte streep wordt normaal gesproken gezien als een voordruk als ie maar iets van kleur heeft is ie positief als je binnen de afleestijd heb gekeken is ie te licht voor een foto ??? of kun je hem op de foto krijgen mijn testen waren altijd te licht voor een foto
Hoi hoi! Hij is te licht om op de foto te krijgen, Als je goed keek zag je een heeeeeeeeel licht klein dun paarsig lijntje.. maarja.. misschien wil ik het tegraag zien. Had gister weer buikpijn aan de linkerkant bij me eierstokken / baarmoeder.. moet volgende week woe. weer ongi worden HOPEN VAN NIET!!!!!!!! Liefs xxx
Ik heb vorige maand ook 2 keer positief getest (zaten er 2 in de verpakking). Een dunne duidelijke lijn, een beetje grijzig. Je zag hem zonder in het licht te houden. Dus ik vertrouw die van de DA niet meer. Hoop voor jouw natuurlijk dat het wel positief is. gr
het kan natuurlijk,maar volgens mij heb je toch echt veeel te vroeg getest hoor als je nog 8 dagen voor je nod zit