Hoi, Mijn vorige bericht zie ik niet terug dus ik plaats hem opnieuw. Zie mijn album. Moet verplicht testen van het ziekenhuis, ook als ik ongesteld ben geworden, in verband met vruchtbaarheidsbehandeling. Net ongesteld geweest, en zie resultaat van een CB-test van zojuist. Is dit een streep? Groetjes
Sorry maar het is echt onduidelijk ik denk geen streep te zien maar misschien in werkelijkheid wel hoor! Je kunt misschien die van de kruidvat proberen die zijn wat duidelijker! Succes in ieder geval met de behandeling en hopelijk is het wel een streep en ben je hartsikke zwanger
die van kruitvat zijn echt betrouwbaar en als er een licht streepje staat kun je die ook veel beter zien ik hoop dik positief p.s je kan die testen ook bij trekplijster halen goed kijken ze vallen niet op licht rolze verpakking
Hoi Janneke, Ik zie wel een streepje. Sowieso een pennestreep, maar ik twijfel of ie toch breder is... Waarom moet je testen, ook als je ongesteld bent geworden? Succes
Ja, door de kans op een bbz. Die kans is groter als je door IUI zwanger probeert te worden. Bij een bbz kan het zijn dat je gewoon ongesteld wordt, omdat het vruchtje dan niet in de baarmoeder nestelt.
Net even met het zh gesproken: dit lijntje kan van de Puregon komen! Gelukkig maar. Geen bbz....fffffieuw....