38,96 voor 90 capsules, waarvan je er drie per dag in moet nemen. Da's dus een maanddosis. Wat kost een maanddosis Etos Zwanger Worden (een vergelijkbaar voedingssupplement, als ik de ingrediënten zo bekijk)? 7,95? Hm. Mijn keuze is al gemaakt.
Haha zou het niet gewoon zo zijn dat bij een gemiddeld groepje mensen 30% na drie maanden zwanger is, en 70% nog niet? Dat dat dus zonder die pillen ook zo is? Er staat niet bij dat de proefpersonen allemaal vruchtbaarheidsproblemen hadden. Grote onzin dus volgens mij,
Nou als het echt helpt geef mij dan maar een dosis haha. ik heb voorlopig wel even genoeg aan mijn dozen Clomid en gravitamon. xxx
ik zou het niet gauw uitproberen maar toch als het slikken van foliumzuur en zink voor de mannen goed is voor de kwaliteit van hun zaad.veel mannen hebben na 3 mnd ineens wel zoveel miljoenzaadcellen die minimaal nodig zijn voor een goede zaadlozing betreffende het zwanger worden, dus tja waarom zou dit niet iets zijn? ben best wel sceptisch met nieuwe dingen maar niet altijd om direct te zeggen ik geloof er niet in, wat erin zit en waar het goed voor is, tja er zit wat in.misschien iets voor later