Tirol of Karinthie?

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Waar zouden jullie heen gaan, naar Tirol of Karinthie?
    Tirol ben ik zelf al eens geweest, alle tips voor Karinthie zijn welkom. 8)

2. bengel

bengel Niet meer actief

hoi

ik ben zelf jaren naar karintihie geweest, is super.
    maar bedoel je dan voor wintersport of zomer, want ik ben er alleen in zomer gweest, is super daar. Mijn ouders gaan zeer vaak daarnaartoe, en ook in winter is het super.
    Wij zijn enkele male aan ossiachersee en milstattersee geweest, echt prachtig.
    tirol ben ik ook geweest, vond ik persoonlijk minder, maar datheeft denk ik ook te maken, dat mijn karinthie vakanties the best ever waren.

gr bengel

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    wij gaan volgend jaar zomer.

4. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Voor de zomer: Karinthie, en dan zou ik inderdaad naar een meer (of daar in de buurt) gaan. Het weer is er echt vergelijkbaar met Italie (Gardameer) en de meren in Karinthie zijn relatief warm.
    In de winter zou ik voor Tirol gaan. Is wel heel druk dan maar veel sneeuwzekerder. Wij zijn zelf vaak in Salzburgerland en maken dan in de winter zowel trips naar Tirol als naar Karinthie en het komt vaak voor dat als we in Karinthie zijn, de hoeveelheid sneeuw enorm tegenvalt.

PS: Zag pas na het plaatsen van het berichtje dat je in de zomer gaat. Karinthie dus!

5. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Karinthie! We zijn er al een aantal keren geweest, aan de Ossiachersee en hebben alweer geboekt voor volgend zomer! Echt een aanrader. Het weer is er over het algemeen beter als in Tirol.

6. Terese

Terese Fanatiek lid

Tirol! Wij gaan in januari weer!

Deel Deze Pagina