Hoi allemaal, Ik ben 5w en 2d zw. Na 3x mk het afgelopen jaar moet ik nu utro opsteken, azaflow en prednison innemen. Nu verschoot ik echter gisterenavond toen ik naar het toilet ging, mijn inlegkruisje zag goed bruin door (oud)bloedverlies. Ik had dit totaal niet verwacht. Door die utro loopt er wel meer vocht uit en dacht dus niet dat het bloed kon zijn. Ook had ik niet verwacht dat er bloed ging komen door de utro zelf, dacht dat dat je een beetje beschermde. Nu zijn mijn tepels in 1x heel gevoelig en mijn onderbuik trekt een beetje. Zijn er hier nog dames die last hebben van innestelingsbloeding (vast wel ) rond welke periode heb je dat, hoeveel dagen houd het aan, is het mooi rood bloed of oud bloed, gebruik je ook utro, ... ?
Na 5 weken heb je geen innestelingsbloeding neer die heb je na de eisprong ( 5-10 dagen daarna ) als het eitje innesteld
Heb gebeld naar de gyneacoloog van wacht te uz Gent. Daar zeggen ze dat dit perfect de innesteling kan zijn en dat ik mij geen zorgen moet maken. Soms krijg je hier later bloedverlies door, dit doordat het vruchtje zich verder nestelt in de bmwand.
Hoii het kan wel een innestelings bloeding zijn een vriendin van mij had dit ook rond de 6 weken.. Al dacht zij ook aan een miskraam.. maar dat was dus niet!!! Dus maak je niet druk meid! xx
Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar ik ken heel veel vrouwen die bloedingen hebben gehad tijdens hun zwangerschap en zij hebben gewoon gezonde kinderen gekregen. Erg hè dat wachten!!! Ik hoop dat je snel een echo krijgt en kan zien dat alles goed is. Heel veel succes!!
Bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik ook vanaf 5w6d oud bloed, tot een week of 7. Ben toen bij de gyn geweest (en echo gehad - alles goed, en het resultaat zit nu naast me moeilijk te doen over een sinaasappel haha), en die zei dat het wel degelijk oud bloed van de innestelling kon zijn dat er nu pas uit kwam. Dus misschien wat geruststelling? Sterkte, ik vond het toen ook echt super eng!