Ik zit nu na de, vermoedelijke eisprong, al 10 dagen niet onder de 36,9. Blijft dit normaal tot je ongi en daal je direct na je ongi weer?
Ik wacht het rustig af, de dagen duren wel ineens langer op deze manier, maar het kaartje is wel een mooie leidraad, heb het niet eerder gebruikt.
Ladies, vergelijkbare vraag hier. Had al 3 dagen heel licht bruinverlies en gisteren paar vegen rood, dus dacht ongi. Normaal daalt mijn temp dan keurig, maar vanochtend was hij juist hoger (36.5-36.6 voor ei, 36.8-36.9 daarna, vanmorgen 37.0). normaal is mijn tempcurve juist de stabiliteit zelve...Komt bij dat ik pas op 10 dpo zit, dus ik snap het even niet meer. Dames met ideeënof vergelijkbare verhalen?
De ene keer daalt mijn temp wel voor de ongi, soms blijft hij tijdens de ongi nog enkele dagen hoog.. hier dus ook heel verschillend al zie ik meestal aan mijn temp dat de ongi er aan gaat komen Maar... als je lichaam HCG aanmaakt zal hij hoog blijven tijdens mijn zwangerschap schommelde de temp tussen 37 en 37.2 graden