binnenkort stop ik met werken, aan de ene kant vind ik het geweldig zodat ikzelf voor mijn zoontje kan zorgen maar aan de andere kant best eng. zijn er meer die dit zo voelen?of voelden? liefs kristy
Nou spannend, hoe oud is je zoontje? Mijn zoontje is 8 maanden, ik werk een avond en een zaterdag. Door de weeks ben ik gewoon thuis. Best fijn zo, helemaal stoppen kan altijd nog
hoi mensi, mijn zoontje is bijna 3. vanaf zijn geboorte heeft ie al een oppas, afgelopen jaar is zo'n bewogen jaar voor ons geweest dat het voor mij steeds moeilijker wordt om m weg te brengen. begin feb.heb ik ook een miskraam gehad en voor die puk wou ik gewoon full-time moeder zijn. voor mijn zoontje kon dat niet omdat ik een alleenstaande moeder was en ja...je moet dan je koppie boven water zien te houden. vrijdag 13 april gaan wij trouwen en mag ik full-time moeder zijn. liefs
hoi, ik ben ook full-time moeder. en erg dankbaar dat ik het kan doen. maar soms heb ik ook wel eens dagen, dat ik me realiseer dat mijn wereldje erg klein is geworden. wil wel weer gaan werken als dimphy en num. 2 (als we die mogen krijgen) wat ouder zijn.
Schrik, slik! Vrijdag de 13e? Jij bent vast niet bijgelovig! Wens jullie een hele mooie dag! xx Booey
Waarom vind je het eng? Straks gaat je zoontje naar school en daar hebben ze vast wel vrijwilligers nodig. Voor je het weet, heb je geen tijd meer over. Geniet er maar lekker van.