Stijn heeft vandaag 3 keer op het potje geplast en 1 keer gepoept. Hij plaste ook 2 keer meteen toen ik hem op het potje zetten. Ik ga als hij wat goeds gedaan heeft altijd klappen en zeggen dat hij een grote knul is, als hij weet dat hij iets goeds gedaan heeft dan begint hij zelf altijd al met klappen maar dat doet hij op het potje nog niet.
Zijn er uberhaupt al onderbroekjes in kleine maatjes? Mijn zoontje heeft maat 80, maar soms nog 74, zijn er in die maat al onderbroekjes? Dacht dat dat pas bij 92 ofzo begon.
Ik heb voor stijn 2 onderbroekjes maat 92 gekocht en die passen om 1 of andere vage reden perfect, Stijn heeft nu maatje 80
Als dit eigenlijk zo vroeg kan, waarom wacht dan bijna iedereen tot het kind er zelf aan toe is? Ik vraag me af of ze straks niet éen fase krijgen dat ze het niet meer willen. Of zou het juist goed zijn als je er zo vroeg mee begint, zodat ze niet beter weten?
ik weet niet wat goed is hoor heb zoiets van tja als het wel kan waarom niet als het gewoonnogn iet lukt dan houdt het op.... en ik heb voor haar onderbroekjes maat 92 bij de hema weg vind ik het beste ondergoed en die passen haar ook want ik doe ze nu ook wel over de pamper heen.. maar nu jullie beginnnen met op het potje zettenhebben jullie dan helemaal geen pamper meer aan?
heb jij hem nog wel een pamper voor? ik mnog welmaar vind het wle een gedoe die iedre kee aan enuit te trekken haha
Ik doe hem zeker nog wel een pamper om ondanks dat het zo een gedoe is, ik heb de eerste ochtend het niet gedaan maar toen had hij 2 keer de hele grond er onder en voordat ik het zag was hij er ook al een keer doorheen gekropen dus vond ik niet zo fijn haha. Het is bij Stijn heel erg raar want ik heb 2 verschillende potjes, heb er 1 boven en 1 beneden staan maar op die van beneden wil hij echt niet zitten echt heel erg raar.
haha ja ach het ene kiind is er eerder aan toe. We zijn nu aan het roepen bah voor poep en plas wel zo makkelijk. ik zet hem er nu ieder half uur op en zelf gisteren alles gedaan op de pot zelfs na zijn middag slaapje weer een droge luier. van de week maar 5 luiers gebruikt en dat was voor de nachten. Vandaag heb ik hem voor het eerst snel een brood gehaald zionder luier helemaal zenuwachtig zometeen moet ik heel de kinderwaghen uitwassen maar nee hoor alles was nog mooi droog. Zijn pot is nu wel zijn echte vriendje geworden
Geweldig! Ik weet niet of ik nu al zover ga komen met Stijn, als ik thuis ben dan zet ik hem elk half uur op het potje en soms doet hij wel wat maar zijn luier zit vaak ook nog wat in.
Ik doe daan geen luier aan om zijn onderbroek dan voelen ze nog niet eht denk ik als ze nat zouden worden
Ik heb trouwens hele leuke onderbroekjes gehaald bij de zeeman. Wij merken dat daan heel erg vrolijk is geworden zonder ene luier om hij heeft er altijd al een hekel aan gehad. als hij heel hard huilde enzo dan deden we hem ook zo zonder luier in de bx leggen enzo. dus ik denk dat dat wel een heel veel verschil maakt. terwijl het helemaal geen kindje is met schale of kapotte billen
ja ik ga dus overop de luierbroekjes... als ik haar hier over de vloer heb en ze kuipt richtign haar potje en k zet haar erop dan doet ze ook wat tot nu toe alleen maar plasjes.. maar er zit inderdaad ooknog wel wat in de luir ben vaak net te laat hahah maar ja ze is ook ng maar een jaar he ga er natuurlijk niet te veel van verlangen maarmoet zeggen dat ze het steeds leuker gaat vinden en ik doe ook als ik thuis ben elk half uur op het potje zetten soms ook weleens wat eerder... maar denk dat ik maandag ofzo een keer ga proberen zonder luier kijken wat ze doet als ze echt in de gaten krijgt dat het nat.... vind het wel leuk om zo ervaringen te delen hahahaha @fleur1 ik heb met haar ook dat als ze op het potje heeft geplast ze gaat tegen stribbelen met de luier aan doen....
@gipsy het is natuurlijk helemaal leuk omdat ze even oud zijn dat maakt het wel een stukje bijzonderder vind ik.