Hallo, Onze dochter S.aar krijgt een broertje en nu ben ik op zoek naar leuke ideeën voor de naam. Deze namen staan nu op ons lijstje, maar ik sta open voor nog meer ideeën. We houden van Hollandse, korte namen, maar het liefst geen harde klank (zoals Noud of Ties) - Daan - Mees - Tijn - Mats (valt voor mij eigenlijk al af, omdat ik het een harde klank vind, maar man vindt m erg leuk)
Mijn dochter heet ook zo Ik hoor vanavond of ze een broertje of zusje krijgt. Namen die op mijn lijstje staan zijn: Boris Job Sebas Sep Kobe Sieb Siem Moos Kas Fos Kees Ik val op namen met een s maar eigenlijk vind ik dat naast saar niet zo heel leuk. Mag ik vragen of je ook een lijstje meisjesnamen hebt? Ik heb zelf een aardige lijst maar m'n vriend vindt niet zoveel leuk.
Leuk, maar dan hebben we 3 S-en (naam van overleden zoontje begint ook met een S, had ik er miss even bij moeten zetten)
Vogeltje, wat toevallig. Succes vanavond met de echo. Op jouw lijstje staat geen naam waarvan ik denk: ja dat is m. Sorry. Ons rijtje meisjesnamen was: - Mila - Keet - Lotte - Daantje
Mels Nils Dim Jim Jens Jins Miel Harm Faas Maas Gijs Bas Bob Rins Joes Beau Ben Dem Dies Len Wes Nijs Fen Lev Lou Jon Ted Tijl Huib Huub Hein Jorn
Leuke naam, Saar! Daar past eigenlijk best veel bij Daan zou ik alleen niet zo snel doen. Stoere naam maar wel heel veel aa's.... Mees en Tijn vind ik super leuk! Kan beide prima bij Saar. Mats vind ik ook hard klinken. Saar & Job Saar & Gijs Saar & Fynn Saar & Jip Wil je perse een lettergreep? Saar & Ruben Saar & Thomas Saar & Tijmen Kan allemaal Maar net waar je van houdt.. Maar persoonlijk vind ik jongensnamen veel moeilijker dan meisjesnamen!