Moest het even kwijt hoor, naar alle spanningen van de afgelopen dagen. Gister is mijn nicht opgenomen in het ziekenhuis vanwege terugnemend vruchtwater ( 35 weken zwangerschap), en ze moest blijven, complete bedrust, vanwege infectie gevaar. Gister avond een sms van haar dat alles rustig was. Het kon 's nacht al gebeuren maar ook nog wel een week later, maar de kleine zou zowiezo over tweee weken gehaald worden. Nou waren de weeën vanmorgen om 8 uur begonnen, en om half 10 werd mijn achternichtje geboren Ze maken het goed, alleen moet Marit voorlopig nog wel in de couveuse blijven liggen. Moest het even kwijt allemaal, ik ben zo zo verschrikkelijk blij voor ze!!! Liefs een hele blije Jolanda
GEFELICITEERD met je achternichtje . hopen dat ze uit de couveuse mag . ps hoe heet ze , en gaat voor de rest alles goed . groetjes yvonne
Ben vandaag op kraambezoek geweest in het ziekenhuis, en het gaat heel erg goed met haar. Ze heet Marit en weegt 2630 gram. Het is een kleintje hoor 42 cm ( mijn dochter zat ook rond dat aantal cm.....zou het in de familie zitten? hihi) En ze mocht vanmorgen al uit de couveuze en in een wiegje!! Dus het gaatheel goed, wat een plaatje!!! Liefs een trotse achternicht
Oh wat fijn dat het allemaal goed is afgelopen, en gefeliciteerd met je lieve achternichtje! Groetjes, Wendy