Onze buren hebben vorig jaar een dakkapel laten plaatsen en die kostte toen 10.000 euro zonder de afwerking ervan. Nu vind ik dat toch wel heel erg veel geld wat er naar de zolder zou gaan maar de kamers zijn wel heel erg mooi qua grootte. Het is wel een lessenaarsdak en het moest ook een draagconstructie zijn. Nu zaten wij te denken aan dakramen maar ook die kosten wel wat want wil dan wel een grote raampartij. Wie heeft er ook dakkapel laten plaatsen en zit er veel prijsverschil in??
Uh 10.000 euro??? Ik weet niet hoe giga dat was maar wij hebben een dakkapel voor minder dan de helft van dat bedrag. Zou dus eens wat offertes op gaan vragen
Mijn schoonzus heeft 2 jaar terug 2 geplaatst voor de helft van die prijs. Die zijn beide heel de zolder breedte, dus echt groot. Zou echt goed rondkijken. Succes.
Wij hebben het gelukkig via de woningbouw kunnen regelen en zitten nog te wachten wanneer hij geplaatst kan worden.
Ik dacht ook dat je (voor een 'normale' dakkapel) op ongeveer 1000,- per meter moet rekenen. Een dakkapel van 5 meter breed kost dus zo'n 5000,-..
wij waren 5000 euro kwijt (lengte 4.40 m hoogte schat ik 2 m) ook zonder afwerking.....Met afwerking waren we nog. 2000 euro kwijt.