Het lijkt mij leuk om mijn man wat meer te verrassen. Een uitje gaat momenteel niet zo makkelijk, dus wat ik zoek zijn kleine dingen waarmee ik mijn man kan verrassen. Dingen die ik zelf al had bedacht: - lief appje sturen - iets kopen wat hij lekker vindt - een lied/gedichtje voor hem schrijven - boterham in de vorm van een hartje snijden - voetmassage Maar die dingen heb ik allemaal al eens eerder gedaan. Hebben jullie misschien nog leuke ideeën?
Ik leg wel eens een briefje op het aanrecht als hij weer eens belachelijk vroeg moet gaan werken. Of stop zijn lievelings snoepjes in zijn werk tas.
Lees eens over de verschillende talen van liefde tonen. Iedereen heeft zijn eigen dingen die hij graag wil ontvangen, waardoor diegene zich verliefd voelt. Dat kunnen cadeautjes zijn maar ook lieve woorden of aanrakingen. Als je erachter komt wat voor je man werkt kun je het daar op aanpassen.
http://www.coachpraktijkmindcare.nl/5-talen-van-de-liefde-test/ Zo kun je de moeite die je doet het meest effectief maken.
Ik heb een keertje 200 gele briefjes door het hele huis geplakt en verstopt met lieve teksten. Tot in de pannen aan toe. We woonden toen nog niet samen, hij had de tranen in zijn ogen. Of een lief briefje tussen zijn brood doen. Ik persoonlijk vind lieve briefjes met woorden meer zeggen dan een cadeautje
Dank voor het meedenken! De briefjes in de broodtrommel heb ik ook al eens gedaan, maar kan ik altijd nog eens doen natuurlijk. Koken en lekkers geven kun je ook niet vaak genoeg doen . Kaarsjes aan is al wel heel lang geleden. Zal ik binnenkort eens doen als hij eens thuiskomt en ik nog wakker ben Moest wel lachen om de 200 briefjes trouwens. Ik denk dat dat hier thuis minder goed werkt, maar misschien kan ik de werktassen met al wat erin zit stiekem bewerken .
Toen ik nog altijd op weg naar huis van werk langs de Bijenkorf fietste, haalde ik daar weleens zo'n klein chocolade bolgebakje. Dus echt iets voor hemzelf dat ik niet kon opeten