Mooi verwoord. Ik kan me voorstellen en vind het heel dapper dat je niet zomaar je koffers pakt, dat zou wat mij betreft ook de laatste optie zijn..... Maar ik denk wel dat je nu op dit punt aangekomen bent. Zijn verslaving blijft tussen jullie in staan. Misschien gaat het straks weer een paar maanden goed, maar dan begint hij ongetwijfelt weer opnieuw.... Je kan hem niet vertrouwen en dat is toch wel de basis van een goede relatie. Geef aan dat je nog steeds een toekomst voor jullie samen ziet, maar dat je NU voor jezelf en jullie dochter kiest. En dat je daarnaast hoopt dat hij in de toekomst ook voor jullie zal kiezen.... Sterkte
Niet... Als hij het namelijk zo belangrijk vond had hij zelf al actie ondernomen... En het feit dat hij gelijk boos op jou word als je iets opperd over deHA en gelijk als een lafaard weggaat, lekker gokken, zegt dat hij er helemaal niets aan wil doen... Wanneer haal je dat betonblok voor je hoofd eens weg...( dat is niet lullig bedoeld), je trekt aan een dood paard...