Hallo, wie herkent dit? De oudste is echt een warm mensje.... al vanaf dat ze baby was ligt ze in vrij weinig te slapen en kleden we haar al snel te warm. De jongste is echt het tegenovergestelde.... waar onze oudste nu slaapt in een zomerslaapzak, romper zonder mouwen en pyama met korte mouwen en pijpen slaapt onze dochter met een zomerslaapzak met mouwen, romper korte mouwen, pyama met lange mouwen en pijpen en 2 dekentjes op (eigenlijk 3, want de bovenste is een gebreide en heb ik dubbel gelegd). Met 1 deken voelt ze echt steenkoud aan (gezicht, voeten, handjes en armen en een erg lauw nekje)en slaapt ze heel onrustig met schreeuwen in haar slaap en vroeg wakker voor een fles (4:30 uur). Vannacht meer dekens op en ze sliep weer als een roos tot 7 uur. Ze voelde lekker warm in haar nek, hooguit iets koele wangetjes en de voetjes waren wel iets klam, dus komende nacht ga ik de gebreide deken eens enkel te leggen. Op de slaapkamers is het 18 graden. Ik slaap nu in een t-shirt en met een zomerdekbed, de jongste slaapt bij ons op de kamer. Alvast bedankt.
Hier een zoontje die het 's nachts ook sneller koud heeft. Momenteel 1920 graden op zijn slaapkamer. Hij slaapt dan in een dunne winterslaapzak, pyama met lange mouwen en pijpen, romper zonder mouw. Als ik nu een zomerslaapzak aandoe slaapt hij ook onrustiger en is vroeger wakker... Dat ging laatst wel goed toen het 25 graden was op zijn kamertje.
Lastig is dat hè. Hier slaapt ze in een romper met mouwen en een slaapzak zonder mouwen. En een lakentje maar daar kruipt ze onderuit. Toen ik haar 's ochtends uit bed haalde was haar hoofdje helemaal klam en haar haartjes nat van het zweet.
Ja heel lastig. En dan een dochter die echt het tegenovergestelde is. Die loopt hier nu rond in een korte pyama, verwarming geeneens aan en ze voelt heerlijk warm.