Als je bij goede osteopaat brn geweest die zal je ba 1 seconde al vertellen of er iets met haar lijfje mis is: vastzit of dat ze spierpijn geeft of bijv dat haar longen vastzitten. Is niet verteld of besproken dan moet je andere kiezen. We hadden via via gegaan onafhankelijk 4 bronnen hadden hem aanbevolen en het hielp echt zo enorm. Hij ze gelijk wat ze heeft en hoe ze erop reageert:ze reageerde gelijk goed en 2 behandelingen waren voldoende. Echt andere kind van krijsende varkentje en alle symphomen werden minder. Verder zijn we mij 4.5 mnd geweest voor slaapproblemen maar enige wat ze had is iets vastzittende longen is ook opgelost. Ik heb nu met heb contact ipv eczeem en hij heeft mesopatie aanbevolen. Weet nog zelf niet maar hij zegt dat veel uitbehandelde kindjes van hem daar echt zo veel aan hebben. Is soort homeopaat maar met veel middelen voor vaststellen van het probleem. Is niet zo zeer dat je iets tegen krijgt (kan wel maar hoeft niet) maar is met bepaalde middelen vaststellen wat aan de hand is. Je hoeft bijv. ook niey te vertellen over kma en reflux dat stellen ze daar gelijk en ook kma stellen ze waarop ze nogmeer allergisch is bijv. Noten ei soya etc. Dat is wat ik hoorde. We zijn er nog niet geweest want is pas in augustus plek. Echte osteopaat is of alternatieve geneeskundige ook dan maanden vol bezet en kost rond 100 euro per behandeling en aangeslopen op branche etc. Ik zou dus echt naar goede osteopaat gaan dan heb je antwoord gelijk daar bij behandeling zonder te twijfelen. Hij zit in den haag maar als je hier navraagt in je stad krijg je vast wel wat. Fysio moet je niet doen is toch anders dan osteopaat vaak heb je tig keer zoveel behandelingen nodig dan bij osteopaat en vaak zonder resultaat helaas. Succes ermee en ik hoop dat je op een of andere manier toch kan uitpuzzelen wat ze heeft!
Mijn jongens sliepen eigenlijk vrijwel direct in hun eigen bedje boven. Onze oudste zag graag alles en bleef kijken en onrustig, in bed ging het beter. Bij de jongste was er vaak zoveel herrie in huis dat ik hem juist de rust wou geven. Door de kraamzorg werd de oudste eigenlijk al continu in bed gelegd, ik ben daar mee doorgegaan en dus was het voor mij heel normaal. Ergens anders wou hij ook eigenlijk niet slapen... Bij de jongste vanaf dag 1 gezegd; minimaal 1 slaapje overdag in bed. Zodat dat ook normaal is. Later merkte ik dat hij dan beter sliep dan wanneer er een gillend en herrie schoppend kind rond denderd. Dus vanaf toen alle slaapjes in bed.
Allereerst zou ik doorgaan met je kindje boven in bed te leggen. Dat is voor jou best zwaar denk ik, want je kindje heeft pijn/verdriet en dat ligt ze niet in zicht. Maar doordat ze zoveel huilt, heeft ze ook veel rust nodig en als ze beneden ligt krijgt ze veel meer prikkels mee. Nu kan ze die boven in alle rust verwerken. Zo kun je meteen checken of je extra gevoelig is voor prikkels. Misschien is een babymassage ook iets? Om haar even helemaal te laten ontspannen. Ik denk dat je vooral moet afgaan op je eigen gevoel. Als jij voelt dat er wat mis is, dan is dat zo. Jij en alleen jij kent je kind het beste. De artsen gaan namelijk mede af op wat JIJ hebt geconstateerd (want daarom zit je daar) Ben zelf ook voor een secondopinion gegaan en het is de beste beslissing geweest. Nu heeft onze zoon Neocate en nexium en is hij weer gelukkig. Het is een heel ander kind, maar de eerste arts geloofde ons niet toen ik zei dat hij KMA had. Ze wilde er niet eens voor testen, vond ze onzin. Hij blijkt dus wel zwaar allergisch te zijn. Ik weet niet waar je woont, want ik ben zelf erg te spreken over onze kinderarts in Gelderland. pb maar als je interesse hebt.