Hey dames, Ik weet niet of iemand het ook maar gemerkt heeft (hihi), maar ben er even een paar weekjes tussenuit geweest... Even lekker aan mezelf gedacht en aan m'n hubbie... Man lief heeft stiekem toch wel wat meer nasleep van de uitzending gehad dan ie toegaf en dat heeft ff de nodige spanning opgeleverd... Maar gelukig kunnen we er beide nu goed mee omgaan. Nu kijk ik zo nu en dan nog eens om weer even bij te lezen wat jullie dames (en heren natuurlijk) allemaal bezig houd... We hebben in die tussentijd gelukkig goed nieuws te horen gekregen We gaan eindelijk eens verhuizen hihi We werden vorige week gebeld door een vrouwtje voor woningruil... en nu nog geen week later is het al voor 90 % zeker dat we deze maand gaan verhuizen! Het hangt alleen nog van de huurbepaling af of het doorgaat (dat de huur niet te hoog gaat worden) Dus zijn erg blij... Want mocht het nu lukken met zwanger raken dan hebben we tenminste ook de ruimte voor een klein wondertje... (nu was het wel op te lossen hoor als dat hier was gebeurd, maar is toch prettiger om te weten dat je nu ECHT de ruimte hebt) ennuh ik heb wel eens vaker gehoord dat het raak is als mensen er totaal niet mee bezig zijn geweest door een verhuizing of verbouwing dus (haha wie weet hier ook wel lol ) Eindelijk een nieuwe start voor ons! Hihi sorry wilde het even laten weten dat ik jullie zeker niet vergeet Hele dikke kus lieverds! xXx Joyce Voor diegene die zwanger zijn geraakt: VAN HARTE GEFELICITEERD En voor diegene die nog bezig zijn: HEEL VEEL SUC6 ALLEMAAL... DE DUIMPJES BLIJVEN DRAAIEN VOOR JULLIE
Hey...ik had idd al opgemerkt dat ik de laatste tijd weinig posts van jou tegenkwam. Fijn dat jullie gaan verhuizen. In ieder geval heel veel succes. Groetjes, Noa
Hee meis! Wat fijn dat je er weer bent, ik heb me inderdaad afgevraagd waar je was . En wat een fantastisch nieuws joh. Super! Lekker met de verhuisplannen bezig zijn, dan komt die zwangerschap waarschijnlijk veel sneller dan wanneer je er 'op zit te kijken'. Zie je nu wel... 2007 wordt ons jaar!
hey thanks lieverds, Ja het is inderdaad erg fijn ja... Nu duurt zelfs het wachten hierop erg lang hihi we wachten zo wat af in ons leventje hihi Ik ben dus van plan om inderdaad meer te gaan posten weer nu we nog internet hebben zo lang want dat zal dadelijk ook wel ff voor een paar weken eraf liggen hihi Dikke kus
Goed zo! Ik vermoed dat ik hier ook weer regelmatig zal zijn. Echter met een andere ingesteldheid dan voorheen. Ik lees bv. bewust niet meer al die topics over zgn. eerste verschijnselen.
Nee kan ik me indenken hoor... ik ben na afgelopen maand ook heel anders gaan denken... Maar fijn dat jij er ook weer bent hoor! xxx Joyce
Heej, ik had je idd ook gemist! Wat leuk dat je 90% zeker gaat verhuizen! Blijf je dan wel in Schijndel? Kan me voorstellen trouwens dat dat best een heftige ervaring voor je man kan zijn, zo'n uitzending. Fijn dat jullie er nu allebei goed mee om kunnen gaan.
Ja we gaan een straat of 6 hiervandaan wonen, zal wel eens foto's in het album plaatsen hihi als ik op de laptop zit En ja idd erg gelukkig jah... brengt toch stiekem een hoop met zich mee zo'n uitzending... Ennuh Indigo... Dat dubbel-klussen gaat wel lukken hihi zijn aardig op dreef hier dus hihi
Ben benieuwd waar je komt te wonen! Ik heb me trouwens voorgenomen wat minder hier op het forum te komen. Of met een beetje dezelfde instelling denk ik als Indigo. Heb me de afgelopen maand te gek lopen maken geloof ik. De maand heeft ook nog nooit zolang geduurd als de maand die ik hier op het forum doorbracht... En eerst hadden we altijd de instelling van: komt het, dan komt het. Komt het (nog) niet, dan (nog) niet. En die instelling willen we nog even houden... En vooral Roy vond dat ik er een beetje teveel mee bezig was en daar moest ik hem wel een beetje gelijk in geven!
Linda1980 zei: Precies, dat was hier dus ook zo. Vorige maand liep ik nog helemaal te fiepen toen ik pijn in mijn borsten voelde en dat als een zwangerschapssymptoom zag, nu weet ik dat mijn eisprong net geweest is en label ik dat dus ook niet zo. En dat ben ik ook niet van plan. Volgens mij hebben we deze maand onze kans sowieso gemist, dus dat geeft ergens ook wel rust nu. Omdat ik dan ook niet kan gaan twijfelen of ik wel zwanger ben Dus...we gaan gewoon lekker relaxed hier posten en lezen, toch meiden? En wat komt dat komt.....
Helemaal mee eens! Eerst wilde ik namelijk 'afstand' nemen van het forum, maar vind het ook veel te gezellig om een beetje op de hoogte te blijven van iedereen!
Ja dat heb ik dus ook... maja als we zo meteen gaan verhuizen moet ik jullie toch helaas even missen... omdat we waarschijnlijk niet meteen internet zullen hebben en we genoeg te klussen hebben hihi Oja foto is geplaatst in het album hihi
Hoi Schijndelsvolk, Leuk dat je er weer bent en gefeliciteerd met je aankomende verhuizing. Hopelijk is de volgende stap jullie kleintje! Groetjes Marie
Thanks lieverd... ennuh dat kleintje komt vast en zeker wel ooit goed... het komt wanneer het komt...
Leuke fotootjes Schijndelsvolk! Huisje ziet er picobello uit als je het mij vraagt. Moet er nog veel aan gebeuren?
Ja binnen moet er wel het een en ander gebeuren hihi maar we hebben de tijd... Ik ben toch de klusser hier in huis en aangezien ik zonder werk zit heb ik dus alle tijd om dat te doen... hihi en kan manlief gewoon gaan werken... (is ook slimmer om er die niet bij te heben hihi) Hopelijk krijgen we snel de papieren dat we aan de slag kunnen... elke dag duurt nu te lang naar mn zin hihi lijkt wel of ik wacht op m'n nod hihihi dikke kus Joyce
Wachten is inderdaad vervelend ja, of dat nu op je NOD is (duurt volgens mij toch altijd het langst ), op je beurt in de rij voor de kassa of eender wat. Ik hoop dat je snel kunt beginnen. Hier gaat het lekker wat dat betreft. Mijn mannetje heeft gisteren zijn tv en stereoinstallatie al naar hier gehaald. Dat is namelijk erg belangrijk voor hem, 'goeie apparatuur'. Lees: de mijne is nu naar de zolder verbannen en mijn kamer is er qua esthetiek een stuk op achter uit gegaan, want nu een enorm gevaarte (tv) in de woonkamer. Maar ach....dat zijn gewoon de consessies die ik nu weer moet doen, toch? Bne hartstikke blij dat we nu echt voor een toekomst samen gaan Waar hangt het bij jullie nog vanaf wanneer jullie kunnen beginnen? Heb je al enig idee hoe lang je zult moeten klussen? euh...ik bedoel dus....aan het huis he?
haha euhm... ik hoop toch wel met een paar weekjes klaar te zijn hoor... hihi ligt een beetje aan ons varkentje hihi hoeveel centjes hij nog in zijn buikkie heeft Hier ligt het nog aan de woningbouwvereniging wat de prijs gaat worden... ik ga morgen bellen want ze zouden me formulieren sturen om de huur op te zeggen maar heb nog niks gehad vandaar hihi (jaja ik is een erg ongeduldig tiepje ) Dus dat is eigenlijk nog het enige hihi En ja is erg fijn als je eindelijk samen de toekomst verder op kunt bouwen... Dikke kus Joyce