daar ben ik weer over mijn misschien miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Zonnebloem, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

zo bedoelde kolibri het niet denk ik,en di opmerking over haar opmerking kan ze nu echt niet gebruiken

2. Present

Present Actief lid

12 nov 2007
    110
    0
    0
    USA
    veel sterkte kolibri.

3. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    @ Marilene,dat is ook een manier om er vrede mee te krijgen dat het niet goed is!Dat is hetzelfde dat ik geroepen heb dat het beter met 6 weken fout kon gaan dan met 12 weken!dat is een soort van zelfbescherming.
    Weet 100% zeker dat kolibri dat niet bedoeld heeft hoe jij het opvat!

4. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Tja, ik hoop ook dat je snapt dat ik met die opmerking niemand probeer te kwetsen. Ik werk zelf met verstandelijk gehandicapten kinderen, maar de realiteit is wel dat iedereen graag een gezond kind wil

5. Niet meer actief

en zo is het inderdaad.heb nog nooit iemand horen roepen hoe graag ze een kind met beperkingen willen,dus laten we eerlijk blijven.

6. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Echt heel erg inderdaad. Veel sterkte.
    Maar mijn VK zei het ook hoor toen ze d8en dat ik een MK had gehad. Van beter dat het nu fout gaat dan dat je een ongezond kind ter wereld brengt.
    Vind die opmerking nou niet bepaald kwetsend.

7. Niet meer actief

het is de waarheid,en helemaal niet verwezen naar het feit dat er wel van dat kind gehouden word.
    of dat ouders egoistisch zijn om alleen gezonde kinderen te willen.
    maar wat voor leven heeft zo'n kind?
    dat bedoel ik maar.
    ik zou niet eens weten of ik wel in staat ben om een beperkt kind op te voeden...het lijkt me loodzwaar

8. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ik hoop dat je snel weer zwanger wordt!

Net zoals je zelf zegt beter nu een miskraam dan een ongezond kind. Ik begrijp heel goed hoe je het bedoelt.

9. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Goh, dat is iets waar iedereen die zwanger is in het begin bang voor is! Hopelijk heb je veel steun van mensen die je graag zien!
    En veel sterkte bij de curretage vrijdag!

10. Elly1979

Elly1979 Actief lid

14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    He meid!

Wat jammer dat het foute boel is.
    Had je zo graag een goede zwangerschap gegund.

Heel veel sterkte met de curretage vrijdag!
    Na de curretage ook goed op jezelf passen, want het is niet niks wat je nu meemaakt.

En wannneer je er weer geestelijk en lichamelijk weer klaar voor bent, hoop ik voor je dat je snel weer zwanger zult zijn en dat het goed blijft gaan!

Liefs Elly.

11. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    vind het jammer dat iedereen zo agressief reageert maar goed!

volgens mij had ik al geschreven dat ik hoopte dat je het niet verkeerd zou opvatten...ik vond het wel een ontzettend kwetsende opmerking na het mislopen van mijn zwangerschap...maar gelukkig mag iedereen een eigen mening hebben!

sterkte met het verwerken van je mk, lichamelijk maar vooral ook geestelijk...! Hoop dat je het snel een plekje kan geven!

Marilene

Deel Deze Pagina