Terug van weggeweest...

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Mika013, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika013

Mika013 Lid

10 dec 2009
    93
    0
    0
    #1 Mika013, 31 jan 2010
    Laatst bewerkt: 31 jan 2010
    Hoi Allemaal,
    Enige tijd geleden heb ik me voorgesteld op het forum, maar ondertussen ben ik ook alweer een tijdje helemaal weggeweest..
    Ik heb mijn oude topic opgezocht, maar het schijnt dat die is gesloten.. In dat topic heb ik jullie verteld dat ik bewust alleenstaand moeder wilde worden en dat ik mijn eerste inseminatie had gehad op 5 december....

Ondertussen is er een hele boel gebeurt en verandert.. Mijn donor is mijn donor niet meer.. We kregen woorden, en uit zijn reacties bleek dat hij eigenlijk nul vertrouwen in mij leek te hebben.
    Dat was voor mij genoeg reden om de overeenkomst met hem stop te zetten, als je geen vertrouwen in elkaar hebt, moet je niet samen verder willen gaan in zoiets belangrijks als het proberen een kindje op de wereld te zetten. Zeker niet gezien het feit dat hij als donor op de achtergrond aanwezig zou blijven en bekend zou worden als vader van het kindje.

Al met al ben ik hier best stuk van geweest, maar ik sta nog steeds 100% achter mijn beslissing om niet verder te gaan met hem.

We zijn alweer ruim 2 maanden verder, ik ben nog niet zwanger, maar ik ben wel gewoon verder gegaan met een goede vriend van me.. Hij was eigenlijk nog niet op de hoogte van mijn wens om moeder te worden en het kwam bij ons pas ter sprake toen ik mijn eerste inseminatie er al op had zitten.
    Zijn eerste reactie was "waarom heb je mij niet gevraagd?"...

Aangezien de band tussen ons weer behoorlijk is aangehaald de laatste tijd was hij ook gelijk op de hoogte van de ruzie tussen mij en mijn donor. Dus hij zei gelijk "dan ga ik het voor je doen"...
    Dus we zitten nu in de 3e ronde.... De 2e ronde met hem, de eerste ronde was die van 5 december met mijn donor...

Mijn leven is weer rustig, ik ben heel erg blij met het feit dat die vriend donor wil zijn, sowieso omdat we altijd erg veel om elkaar hebben gegeven en elkaar al heel lang kennen. Op die manier weet je wel wat je aan elkaar hebt in de toekomst.

Dus ik ga weer verder in het avontuur als bammer to be.... :D

Liefs

2. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    welkom, wauw wat een verhaal. Wat fijn dat deze vriend je donor wil zijn. Hopelijk is het snel raak.
    succes.

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jeetje wat een verhaal! Fijn dat die vriend je wil helpen en hopelijk is het snel raak!

4. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    welkom terug en hopelijk ben je snel zwanger!

5. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Welkom terug! En ik hoop voor je dat je snel zwanger bent.

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    welkom!:)

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Welkom!

8. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Hoi Mika, daar ben je weer. Welkom terug!
    Fijn dat je zo snel weer een nieuwe donor hebt. Ik hoop voor je dat je wens snel uit mag komen.

Deel Deze Pagina