Daar ben ik weer!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Vlinder84, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hai meiden,

Ik had me al geherintroduceerd bij de vlinderlounge, maar omdat ik ook op de rest van de site veel mee lees, stel ik me hier ook weer voor. Is wel zo netjes ;) Hier dus een trotse mama van twee kids. Een dochter die in september 2007 is geboren en overleden en een zoon van oktober 2008 die gelukkig wel bij ons mocht blijven. Mijn vriend en ik zijn van het zogenaamde natuurlijk ouderschap :D Dus ik geef borstvoeding, we slapen met z'n drieën in het grote bed en vroeger droeg ik onze zoon veel. Helaas wil hij nu alleen nog maar zelluf lopen ;) Over een aantal maanden willen wij weer gaan proberen voor een brusje. Vanwege de afwijkingen die onze dochter had, moet ik mij extra goed voorbereiden o.a. door extra foliumzuur te slikken. Dus de komende maanden zullen in het teken staan van gezond leven, zodat ik fit een volgende zwangerschap in ga. Heel spannend, eng, moeilijk maar ook leuk. It's good to be back :)

Liefs!

2. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hai

prachtig dat de borstvoeding zo goed gaat, als ik ooit zwanger mag worden wil ik zeker borstvoeding gaan proberen

Gr wen

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Zeker doen! Het is nu zo fijn. In het begin hebben we wel wat problemen gehad, maar met goede hulp van een lactatiekundige (en vooral niet luisteren naar goed bedoelde raad van anderen inclusief cb ;)) kwam het goed :)

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Welkom op t forum!!!

5. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Welkom terug!

6. ella27

ella27 VIP lid