daar ben ik weer

Discussie in 'Babynamen' gestart door januari2010, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Ha meiden,

Daar ben ik weer... nog steeds op zoek naar een jongensnaam. Wat vind ik het vreselijk moeilijk zeg!!
    Afgelopen week hebben mijn man en ik allebei onze top 5 opgeschreven en wat denk je er was niet 1 naam die we beide hadden opgeschreven!!
    Uiteindelijk hebben we de nummer 1 en 2 van ieders lijstje op een briefjes geschreven en ik een schaal gelegd, onze dochter heeft toen 2 briefjes gepakt en die namen zijn Ruben en Beau.

Nu dus aan jullie de vraag wat vinden jullie van deze namen en welke van deze zou jij kiezen!

bedankt weer voor de reacties!!

2. emje

emje Niet meer actief

beiden zijn niet echt mijn smaak maar ik vind Beau wel leuker dan Ruben.

(zijn het trouwens de namen die 1 van jullie had opgeschreven of hadden jullie beide 1 van deze namen?)

3. Fayy

Fayy Niet meer actief

Beau, die staat bij ons op t lijstje voor als we ooit een jongentje mogen krijgen..succes met de keuze, hihi.

4. annabel10

annabel10 Actief lid

28 dec 2010
    474
    54
    28
  5. januari2010

Een van deze namen heeft mijn man opgeschreven en 1 van deze namen had ik opgeschreven.
    Moet wel zeggen dan ik met beide namen wel kan levern :)
    Bedankt voor je reactie!

6. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik vind Beau vreselijk.. Sorry! Ik vind het een veel te softe naam voor een jongen. Ruben is niet helemaal mijn smaak, maar ik vind em wel leuk (en iig een stuk beter dan Beau..).

7. misa

misa Niet meer actief

Oohw lastig he! Maar je hebt de tijd nog he! Al voelt dat mss niet zo.. ;)

Ik vind ze allebei wel leuk! Ik zou ze niet kiezen, maar niet omdat ik het lelijke namen vind, maar meer omdat er anderen zijn die boven die op het lijstje komen.

Wat is de naam van je dochter dan?

8. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Ik vind Ruben mooier, vind het een stoerdere naam dan Beau....Zou dus voor Ruben gaan

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    Ik vind Beau echt geen leuke naam, Ruben daarentegen wel! Voor mij zou het dus een heel eenvoudige keuze zijn. ;)

10. januari2010

de menigen zijn verdeeld, haha.

Gelukkig hebben we inderdaad nog wel even maar wil gewoon graag een naam waar we allebei achter staan en blij mee zijn. Tot nu toe wil dat helaas niet zo erg lukken!

11. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    ik vind beau leuker!

Deel Deze Pagina