Haar pet... Ze moet en zal die pet op dr hoofd hebben.. zonder gaat ze niet weg.. Of beter gezegd, ze word wakker, het eerste wat ze doet is dr pet op zetten..
de oudste haar lala knuffel de middelste haar tut aan een bonbebe knuffel doekje en de jongste heeft nog niks wat mee moet
Mijn dochter ook haar zonnebril en handtas. O ja, en eh "mobiel" (van wie heeft ze dat toch.....) Dit is nog niet zo erg dames, zoontje van mijn vriendin gaat nergens heen zonder zijn bob de bouwer fietshelm
Onze oudste dochter (3) heeft helemaal niets nodig als we weg gaan De kleine (6 maanden) slaapt alleen in de auto haha
onze kleine kan niet goed slapen zolang er geen nestle blauw knuffeltje tegen zn wangetje aan ligt! een ander knuffeltje werkt niet...
Hey waar koop je die? Meisje zeurt al maaaaanden, nadat ze in een boekje ze had zien staan, om k3 koeken maar ik kan ze echt nergens krijgen
altijd gaat mee: dr tas met daarin autootjes, my little pony andere troep. kan varieren dr popje 2 kussenslopen ( dat zijn dr kroeltutten) op het moment dr dorateenslippers en een doraopop met een enorm waterhoofd. ( wat een kutpop zeg)