HoiHoi Ik ben Margreet, 29, bijna 9 weken zwanger en sinds 2 weken weer vrijgezel. Dus, hoofd vol zorgen, best wel beroerd en eigenlijk nog niet aan het genieten van het zwanger zijn. Afgelopen week de eerste echo gehad en toen pas geloofde ik dat ik zwanger was.. K hoop hier steun en goeie tips te krijgen van alle pro's
Oh meid, dat s heftig zwanger en toch weer alleen! Toch gefeliciteerd en ik hoop dat je er wel van geniet!
welkom. heftig hoor in je eentje zwanger zijn. Is er hoop dat je man/vriend toch terug komt in jullie leven?
Gefeliciteerd met je zwangerschap....ondanks dat je het nu nog niet zo voelt ben je nooit meer alleen. Hopelijk kan je snel genieten van het wondertje in je buik!
thanx! @poohbear, nee, die komt echt niet weer terug! Werd er echt doodongelukkig van. Dinsdag weer een echo, ben benieuwd of ik al verschil zie met vorige week. Hoop idd ook dat het 'blije' gevoel wat gaat overheersen. Ben nu nog niet echt blij. T is allemaal erg wennen. Ben ook hardstikke beroerd steeds. Maar goed.. Dat wordt hopelijk snel minder!
Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Je zit in een vervelende situatie, maar wat Florabella al zegt; Straks ben je nooit meer alleen..