In het verleden heb ik al vaker een bericht geplaatst over een eventuele zwangerschap. Ik ben nog niet toe aan een kind en heb daarom vaak de angst gehad om zwanger te worden. Door deze gedachte heb ik vaak gedacht zwanger te zijn ook al had ik voorbehoedsmiddelen gebruikt. Nou zit ik weer in hetzelfde schuitje.. Alleen is deze keer toch anders. Ik denk namelijk echt zwanger te zijn. Heb gister, naar mijn weten, positief getest (zie foto). Uit wanhoop daarna nog 4 testen gedaan die allemaal negatief waren. Ben ik zwanger? Zo ja, hoe kan ik dan daarna nog negatief testen? Of is het misschien een niet goed werkende test geweest? Hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen.. Gr.
Die test is niet positief! Lijkt een niet goed doorgelopen test.. zie namelijk geen duidelijk streepje maar een soort brede, roze waas. Ik denk niet zwanger!
Ik denk ook niet zwanger... En ik zie dat je die predictor hebt gedaan, die zijn echt crap heb ik van horen zeggen
Deze test had ik ook in december...vals positief!! Dus ik denk ook niet zwanger. Waarom denk je iedere x zwanger te zijn? Slik je de pil niet?
Volgens mij is het echt geen positieve test en als ik het goed begrijp, is dat voor jou juist wel positief!
Mijn man testte met deze test positief. Mijn kraanwater ook. En mijn moeder die allaaannnnggggg in de overgang zit ook. Als al je andere testen negatief zijn dan ben je niet zwanger..
je maakt toch gewoon maar jezelf gek? Als je altijd voorbehoedsmiddel e.d. gebruikt, dan is er maar zeer weinig kans dat je zwanger raakt hoor. Als je zo verder doet, wordt je nog schijnzwanger .... Laat het maar gewoon los. Je testen zijn negatief owja : niet zeurend ofzo bedoeld, gewoon om je te helpen
Deze testen zijn niet te vertrouwen.Die van mij had 1,5 maand geleden een hele duidelijke streep maar was vals positief. Als dit een test van een ander merk was geweest had ik hem als negatief beschouwd want ik zie geen 2e streep.
Ik denk ook echt negatief! Wat voor voorbehoedsmiddel gebruik je? Als je de pil gebruikt is de kans op een zwangerschap zo nihil. En anders voor je gemoedsstelling ook condoom erbij gebruiken? Kan je wel genieten van de sex als je zo bang bent om zwanger te raken?