@Hope: je bent al geweest voor de echo als het goed is. Ik hoop zo dat jullie goed nieuws hebben gehad [-o<
Hoi Hope, ik hoop dat je dadelijk toch goed nieuws heb voor ons EN natuurlijk voor jezelf. Ik heb ook een aantal keren bloedverlies gehad. Waar het vandaan komt is totaal niet bekend. Iedere keer blijkt het hartje te kloppen en het groeit volgens schema. blijf positief en hou ons op de hoogte
Lieve Hope, Ik zie je berichtje nu pas! Verdorie meis, wat moet je je rot voelen. Ik zie dat je sinds vanmiddag nog niet gereageerd hebt, ik hoop dat alles goed met je gaat! Jeetje meis ook ik ben een beetje ondersteboven van je topic. Please laat ons even weten hoe het met je gaat. Vorig jaar hebben we veel gekletst en weet dat hoe 't nu ook met je gaat ik (en natuurlijk de rest) er voor je ben! Sterkte lieverd! kus kus kus
hallo meiden, daar ben ik dan eindelijk. Sorry, maar kon eerder niet komen, moest alles even laten bezinken. Nou we hebben de echo gehad. Er zit een vruchtje, maar veel te klein voor het aantal weken dat ik zwanger zou zijn. Nog gesproken met een hele aardige gyn. Zij zei: het kan 2 kanten op gaan: 1) Het vruchtje is nog te klein en volgende week zien we meer. 2) het wordt een miskraam. Dinsdag moeten we terug komen voor een echo. Dat wordt een hele lange week, ben ik bang. Het enige sprankje hoop wat we zouden kunnen hebben is dat ik idd een late eisprong heb gehad en dat ik dus nu idd pas 5,5 of minder weken zwanger ben. Maar eerlijk gezegd durf ik daar niet in te geloven. De gyn zei ook, het was geen goed teken dat ik bloedde. ook al is het nu alleen nog oud bloed. Mijn BMM was wel nog dicht, dus op het moment is een eventuele MK nog niet aan de orde. Meiden ik weet me geen raad nu, weet niet wat ik moet voelen of geloven. Ik zal zo nu en dan eens wat posten hier, maar wil proberen om er niet te veel mee bezig te zijn. Ik moet toch een manier vinden om deze vreselijke week door te komen, en dus ga ik maar afleiding zoeken. Hoe? tja dat weet ik nog niet. Blijven jullie duimen, voor dat ene sprankje hoop dat we nog hebben? Bedankt voor jullie medeleven. Echt TOP, zeker omdat ik zelf de laatste tijd niet echt actief heb gereageerd. Liefs Hope
Oh Hope, wat had ik graag gelezen dat alles gewoon goed was. Ik ga deze week heel hard voor je duimen! Ik wens je heel veel sterkte met afwachten... Hopelijk vind je hier of ergens anders afleiding genoeg. Ik duim voor je! Liefs, Saartje
Hope ik had toch echt op beter nieuws gehoopd. Ik blijf zeker duimen en hoop dat je "gewoon" wat korter zwanger bent. Zal geen makkelijke week voor jullie worden. Ik denk aan jullie.
Meisje toch? Wat een onzekerheid! Idd afleiding zoeken is het beste maar ja wat? TUURLIJK blijven we duimen meis, mijn god als een gek! Dan maar RSI maar duimen zal ik! Lieverd ik wou dat ik die week voorbij kon toveren, maar je nickname zegt 't al...blijf Hoop houden. Neem nu een lekkere warme douche en gezien 't weer een beker warme chocolademelk en probeer een beetje te onspannen hoe moeilijk ook... We zijn er meis vergeet 't niet! OOKAL ben je niet (meer) zo aktief op 't forum! Liefs
Ik duim hier ook heel hard voor je mee. Sterkte deze week en ik hoop dat je wat afleiding kunt vinden!
Oh Hope, wat een onzekerheid zeg. Ik hou hoop voor jullie Hope. En natuurlijk duimen we voor jullie! Hopelijk is het heel snel dinsdag! X Neia
He bah wat een onzekerheid. Ik hoop dat het snel dinsdag is, en dat je dan goed nieuws mag krijgen. Ik duim en hoop met allemaal mee Liefs Minka
Heel veel sterkte de komende week, Hope! Laat je niet kisten, hoor. Ook al is dat heel moeilijk. Een dichte baarmoedermond en het bruine bloed zijn toch wel goede tekenen. Ik duim voor je. Liefs, Renée
Hoi Hope, Ik had zo graag beter nieuws willen lezen, maar er is nog hoop. En als ik iets geleerd heb, is deze hoop te koesteren. Met positief denken, kom je verder dan met negatief denken. Een beetje zelfbescherming mag natuurlijk wel. Ik blijf gewoon keihard voor je duimen en ik hoop dat je deze spannende week afleiding kunt vinden. Ik denk aan je liefs, Aurelie