Hallo allemaal, ik ben ook nieuw hier. Mijn naam is Dita en ik ben 30 jaar oud. In het kort even mijn verhaal: mijn vriend en ik zijn bijna 3 jaar samen en we willen graag een kindje. Daarom ben ik eerst maar eens gestopt met de pil. Die heb ik zeker 15 jaar geslikt vanwege heftige acne. Mijn acne is gelukkig niet teruggekeerd, heel fijn! Mijn laatste onttrekkingsbloed had ik op 28 augustus en op 1 september ben ik gestopt met de pil. Tot op heden ben ik nog niet ongesteld geworden, dus ik heb maar een zwangerschapstest gedaan op 1 oktober, die was negatief. Ik begin nu toch wel een beetje ongeduldig te worden. Ik heb geen flauw idee wat mijn cyclus was van voordat ik met de pil begon; onregelmatig, dat in in ieder geval wel. Vandaar dat ik me hier heb aangemeld, om ervaringen van jullie te kunnen lezen en zelf ook mijn ei kwijt te kunnen.
welkom! balen zeg dat je cyclus maar niet op gang komt! Ik had het ook was gestopt met de prikpil en dat heeft meer als een jaar geduurd! hoop voor je dat je toch snel ongesteld mag worden! en dan een mooie wondertje mag krijgen
Dank jullie wel! Vanochtend heb ik voor de zekerheid nog maar een test gedaan... Helaas weer negatief. Het blijft dus wachten op mijn menstruatie.