op dinsdag 28 oktober ging ik om 9 uur op controle bij de gyn ik had wat ligt krampjes. hij wilde even voor de zekerheid kijken of ik ontsluiting had en ja warempel ik had al 4 centimeter. dus mocht ik meteen naar de verloskamers. toen ging het eigenlijk heel rustig ik had om 15 uur pas 5a6 centimeter. toen besloten ze om mijn vruchtwater te breken. toen kwamen ze er achter dat de baby er in had gepoept. dus wouden ze een dingetje op haar hoofdje plaatsen dat wilde ze niet. dus moets ik gewoon aand e ctg blijven liggen maar mocht er ook niet meer af om te plassen. na 2 uurtjes hield ik het niet meer had het idee dat ik moest poepen dus toen kwam de gyn weer even kijken om 17.00 uur en toen had ik 10 centimeter en mocht ik gaan persen. dat heeft in totaal 25 minuten geduurd en toen is onze prachtige dochter geboren. ze was 49 centimeter en woog 3360gram. iedereen wasd heele rg verbaasd dat het een meisje was want ze dachten allemaal dat we een zzon zouden krijgen. we zijn heel erg gelukkig met haar en het is een heel erg lief en mooi meisje. groetjes ingrid
Jeetje, dat klinkt als een hele relaxe en soepele bevalling zeg! Van harte gefeliciteerd met Iris! Dachten jullie een zoon ivm geslachtsbepaling via een echo of was het gewooon een gevoel? Lekker genieten van je meisje! Elmo
ik dacht zelf een meisje maar de meeste familie een jongetje dachten ze op de echos gezien te hebben en op de film van de pretecho. dus hadden ze het lekker allemaal mis hahahaha. ja ik heb ook een hele makkelijke bevalling gehad en dat voor een eerste kindje. nu maar hopen dat als ik weer zwanger ben dat het dan weer zo makkelijk gaat. maar ik heb wel een rot zwangerschap gehad ik voelde iris bijna niet en heb ook in totaal 5 keer in het ziekenhuis gelegen. groetjes ingrid