Heb wat probleempjes met me vriend gehad wat ruzie enzo , in die tijd vertelde ik dat zwanger ben van hem , eerst geloofde hij mij , maar we gingen door met ons oude ruzie en we zien elkaar haast niet meer. Nu zei hij tegen mij dat hij een zwangerschapstest heeft gekocht en dat ie het zaterdag wilt afgeven en daarna past wil ie over praten Ik voel me hier door best wel verdrietig dat hij mijn woorden niet geloofd ik maak zo een dillemma mee hebben jullie vriend ook al om zwangerschapstest gevraagd?
Tuurlijk niet.... ik heb mn destijds vriend de test wel laten zien maar niet als bewijs oid. Al met al komt het behoorlijk kinderachtig over, in een relatie moet je elkaar toch kunnen vertrouwen en dit zijn zowiezo geen dingen waar je over liegt. Kortom ik zou eerst maar eens een algemeen gesprek hebben over jullie relatie en het vertrouwen daarin. Het enige dillema wat ik hierin zie is of dit nou echt de juiste vent is....
Ik heb een kennis (een man) die dit ook aan zijn vriendin (toen al ex) heeft gevraagd en zij bleek niet zwanger te zijn, ze deed het alleen om hem terug te winnen. Ik snap dat je het erg vind dat hij het vraagt maar ach, geef hem zijn test zodat hij daar al niet meer kan over zeveren.
Wat een idioot zeg, als hij je vriend is moet hij je toch op je woord vertrouwen. (tenzij er natuurlijk in het verleden dingen zijn gebeurd waardoor hij je niet helemaal vertrouwt) Ik zou die test doen en hem daarna lekker met zijn testje de deur uitsturen, zoekt hij het maar uit.
ik heb mijn test ook laten zien maar ook niet als bewijs... Over een paar weken krijg je toch een echo dus dan ziet hij het toch ook?
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Vragen om die test gaat om vertrouwen. Blijkbaar vertrouwt hij jou niet of is hij een beetje de kluts kwijt! Is er iets voorgevallen waardoor hij je niet vertrouwt, dan kan ik me er iets bij voorstellen, maar zo niet, dan vind ik het echt nergens op slaan! Lijjkt mij een onprettige situatie! groetjes SHaar
Ach, waarom niet.... Vrouwen zien vaak dingen die er niet zijn, en zo hebben mannen dat ook wel eens. Kan heel goed zijn dat ie door zijn vrienden aan het twijfelen is gebracht ( "is ze wel echt zwanger?") en dat ie daarom een testje wil zien. Dat is de enige bevestiging die hij kan krijgen, want aan jou kan ie het niet zien natuurlijk. Ik zou het veel erger vinden als ie vraagt "is het wel van mij?"
Hij is fijn....en dan doe je die test en dan is er w.s ineens niet van overtuigd dat het van hem is. Ik zou die test mooi ergens bij hem stoppen waar de zon niet schijnt!
Ik zou zeggen tegen m: " Als jij mij niet geloofd, daar is t gat van de deur! Want op deze basis kan dr al niets verder opgebouwd worden. Je ziet vanzelf wel dat ik een dikke buik krijg. En heb je dan spijt, dan had je me maar eerder moeten vertrouwen/geloven." Je hoeft hem niets te laten zien als hij al gelijk zo doet. Als hij al zo dom gaat doen dan kan ie beter weg blijven. Volgende wat je dan krijgt na de zwangerschapstest: "is t wel van mij? ik wil eerst n test" Weer iets flauws wat ze allemaal bijna doen..
we horen hier natuurlijk maar 1 kant van het verhaal hé, mischien is der iets in het verleden geweest waardoor er geen vertrouwen is tussen jullie? of hij is zo geschrokken ervan dat dit gewoon een stomme reactie derop is en heeft hij er achteraf spijt van. mensen reageren wel meer raar onverwachts nieuws. nuja hopelijk lossen jullie het op, eender op welke manier ook
Hallo dames bedankt voor jullie mening Ja hij is gewoon idd een sukkel , ons relatie zit op een laag pitje , hij is idd de vertrouwen in mijn kwijt denk ik Ik sleep hem mee in de wc en doe voor zijn neus me broek naar beneden en doe die test . Dan wil ik zijn ogen zien plus laat ik hem 2 positiefe testen zien wat ik al eerder heb gebruikt, Dan slikt hij al zijn woorden. Hij moet niet durven uit zijn mond te zeggen is ie wel van mij, dan zeg ik in idd ga uit mijn huis
Nounounou ik vind het allemaal wel erg makkelijk gezegd hierzo. Zet em maar het huis uit, daar is het gat van de deur. Je hebt het wel over iemand waar je zelf sex mee hebt gehad en die de vader is van je kindje. Zoveel gevraagd is het toch niet om hem een test te laten zien? Ok netjes is anders maar een relatie is niet voor niks over. Vind persoonlijk dat er hier wel heel makkelijk wordt meegepraat. Even serieus meiden, diegene die zeggen dat je em maar moet laten stikken, is dit het waard om ZO moeilijk over te doen?
Eline078 ja klopt Het is idd moelijker dan het is vooral als je van die persoon zoveel houd , en nog de wonder heb gekregen kind van die gene te krijgen dan hou je meer van die persoon Het is alleen het doet je pijn dat die gene niet geloofd , je wilt het liefst natuurlijk dat de situatie anders zou zijn , dat ie je komt omhelzen en zeggen dat hij heel gelukkig is met mij en het kind Maar ik snap de meningen natuurlijk, ik vroeg er zelf om hoe jullie over zouden denken Bedankt voor de reacties! Mogen jullie mooie baby gezond ter wereld komen en heel lang bij jullie zeiden blijft
hoe vervelend ik het ook voor je vind, hij is wel de vader van je kind. Hij zal niet voor niks het vertrouwen in jou kwijt zijn of wel? Ik hoop dat jullie goed gaan praten vooral over de toekomst want dit kindje verdiend toch het allerbeste?
Kijk en dat is het dus. Het gaat erom dat hij je op je ziel trapt en dat doet zeker in een periode als dit echt pijn en als ik zou weten hoe je daarover heen komt had ik het je gezegd want ik zit in zon zelfde situatie maar dat is iets waar denk ik heel veel tijd overheen moet gaan. Ik heb hem uitgescholden, de deur uit gezet, totaal genegeerd, was woedend. Ik had het idee dat hij een bord voor zn kop had en niet wou zien wat er op het spel stond. En dat had hij ook niet. Maar het heeft uiteindelijk niets geholpen. Hoe zeer je ook tot iemand door wil dringen het is echt iets wat hij zelf zal moeten beseffen. En als je daar hem bij kunt helpen door hem een zwangerschapstest te overhandigen, doe dit dan, probeer wat afstand te nemen. Misschien snapt hij het een keer, misschien ook niet, maar er is al zoveel drama gepaard met zo'n situatie dat meer drama en meer ruzies nooit werken. Jij gaat je echt niet beter voelen door een confrontatie op te zoeken of op je strepen te gaan staan. Jammer genoeg draait het er meestal op uit dat de vrouw in het verhaal maar de verstandige uit moet hangen en de vent lekker onvolwassen kan blijven klieren of hij het allemaal wel wil terwijl jij met zon kleine in je buik zit. Wat ik wel weet is dat ik heel erg de behoefte had aan iemand die er een beetje buiten stond die me eerder kalmeerde dan met me mee praatte. Dat heb ik toen niet gehad. Ik heb de mensen om me heen gehad die zeiden dat het een eikel was dat ik hem maar moest laten gaan en dat het allemaal beter was als hij out of the picture was. En ik heb er spijt van dat ik me zo heb laten meesleuren door de drama van die tijd en niet wat minder achterover heb geleund om nou te bedenken wat het einddoel is ipv op je strepen te staan over de middelen. Ik wens je alle succes van de wereld en ik hoop echt dat jullie er uit komen, met of zonder relatie.