Na een discussie met mijn man die stelt dat niemand ooit van deze partij heeft gehoord, ben ik benieuwd of dat daadwerkelijk zo is Heb je wel eens gehoord van de Libertarische Partij? (liberaal=vrijheid) En heb je enigszins voor ogen waar zij voor staan?
Ze vraagt alleen of iemand die partij kent, ze gaat er verder toch niet op in? OT: Nee ik ken die partij niet.
Ja, van gehoord. Maar ik ben erg geïnteresseerd in politiek. Op deze partij kan ook gestemd worden 15 maart.
Ik heb anders gestemd omdat ja, ik de naam wel eens gehoord heb, maar ik verder geen flauw idee heb wat voor iets het is, en ik 'kennen' een te groot woord vind.
O o ik geloof dat ik de uitslag van de poll beter niet kan delen met m'n man 90% kent het niet Dan moet ik hem nog gelijk gaan geven
Oh wacht! Gary Johnson was daar toch presidentskandidaat van? Maar goed, ik wist dus niet dat er ook een in Nederland was
Mijn hemel zeg, mag er tegenwoordig echt niks meer gezegd worden zonder dat je meteen commentaar krijgt? Ik geef het alleen aan omdat mijn ervaring is dat er in zulke topics vaak wel wat dieper op ingegaan wordt uiteindelijk. Het is toch niet zo dat ik zeg dat ze iets doet wat bij de wet verboden is en ik dus al klaar sta om haar te stenigen?