Thnx voor het kijken.. Heb wel steeds maagzuur.. ook vreemd! Bijna nooit last.. 3e dag al.. Vind het echt heel spannend. Vandaag zijn we gelukkig de hele dag weg dus testen lekker zondag . Ben alleen weer klaar wakker.
Ohhhhh spannend Tess... ik zie ze ook en val onder de 'slechte' tuurde Veel plezier vandaag en op naar morgen.
Ik zie ze ook en ook bij mij begon het zo!!! Na 3de icsi nu 7 weken zwanger... Dus ik zeg "gefeliciteerd"
Ik ging al plassen uur geleden maar toen sliep ik half.. toen weer wakker net en weer geplast, minder natuurlijk. Maar kv test is weer zo licht of kan dat dat ik er voor net geplast had.. z&k was duidelijk gister.. Hoop t zo maar geloof er dan niet in zo. Ook lage buikpijn, nou ja pijn meer zeurend
Dank jullie. Wel heel frustrerend , beide keren 10e dag (vandaag dus) bloed verloren , 1e niet zwanger na tp 2e wel.. eb dinsdag hcg prikken op dag 12..
Ik zeg positief hoor ... Wat spannend allemaal ...Ik hoop en duim met jullie mee dat het goed zit deze keer!
Wat spannend en onzeker voor je Tess. Ze zijn wel weer duidelijker dus een goed teken! Op naar dinsdag. Succes!
Ze zijn wel duidelijker, spannend! Ik zeg ook gefeliciteerd! Had je de kv net na het doen van de test op de foto gezet? Die wordt nl na een tijdje vaak nog wat donkerder
Ja na 2 min. Maar ja had natuurlijk beter kunnen testen met 1e urine en niet die van een uur later Straks weer doen
2e ochtendurine is altijd beter dan eerste, omdat de eerste nog vol "water" zit van het drinken van de avond ervoor. Daar moet je dus niet naar kijken... Ik ging altijd expres eerst plassen om een uur of 6, zodat ik om 7 uur betere testen had. Zolang je niks drinkt wordt ook je urine niet minder geconcentreerd. Maar dit terzijde: volgens mij ben je hartstikke zwanger hoor! Gefeliciteerd!!!
Toch ff getest weer na vanmorgen verder spannenddddd geloof het denk ik pas echt als t bloed weg blijft